NhjärtaD skrev 2010-10-07 10:02:40 följande:
Nu kommer ett gnäll inlägg, men jag blir tokig!!
Orkar inte göra nånting extra än det jag måste, typ ta hand om barnen....är så stor & tung & trött i kroppen...är sååå sugen på höst städningen men ORKAR inte....det är så frustrerande!!! nu fick jag be sambon om hjälp, han kommer fixa det, men mår dåligt att lasta över det på honom...
Fogarna gör ont trots man inte anstränger sej....
Kommer jag fixa detta fram till FL, 60 dagar kvar är juh ingenting, men för mej är det pain in the as!!!!! Vill bara ha min bebis nu & må bra igen.... 
Är så avis på er som orkar fungera, för det gör verkligen inte jag...sitter/ligger i denna jäkla soffa som jag börjar avsky, börjar avsky mitt hem för det inte ser ut som jag vill....är rätt pedantisk men ändå...
usch & fy....
Jag vet precis hur du känner. Men jag orkar knappt med min dotter, sen har jag min hund att gå ut med fast jag inte får vara ute och gå.. Min sambo gör saker bara om jag säger till, han ser inte vad som behöver göras så jag blir tokig, orkar inte tjata. Vi ska ha kalas för släkten på söndag och det ligger på mig att få ordning men orken finns inte, vill bara lägga mig ner och gråta de två sista månaderna, jag orkar verkligen inte mer... Jag har ont jämt, dygnet runt, även om jag inte gjort något, men gör jag något har jag så ont att jag inte kan röra mig.
Hur får jag min sambo att förstå hur dålig jag är egentligen?! Han skrattar lite när jag försöker förklara sen är det inget mer..
Jag rensade min dotters garderob igår och fick så sjukt mycket sammandragningar som gjorde riktigt ont. Nu efter jag varit ut med hunden så har jag vikt och lagt in tvätt så nu är de igång igen..