December Bebis 2010 :)
Välkomna! 
Jag har inte tittat på vagn ännu och jag är väldigt avundsjuk på er som fått vara på RUL.. 
Välkomna! 
Jag har inte tittat på vagn ännu och jag är väldigt avundsjuk på er som fått vara på RUL.. 
Eller ja, klart man kikat lite. Dessa två tycker jag om:
http://www.kopbarnvagn.se/bilder/artiklar/170.jpg en Crescent Classic
http://www.barnnet.se/sidbilder/artikelbilder/192.gif en Crescent Comfort
^^
Minns ni att jag skrev att jag blivit av med illamåendet. Det har ersätts av något annat jag bara trodde var tillfälligt. Jag mår inte illa, men när jag äter så tar det stopp efter fem tuggor. Då vänder det sig i magen och känns som om jag ska kräkas i munnen istället. Utan förvarning.
Helt underbart!
Hoppas du kryar på dig snabbt, att vara sjuk om sommaren är ju ingen hit. Hur går det med ditt illamående?
Nu är det inte sååå långt för oss till RUL. Längtarlängtarlängtar!
Härligt att läsa om alla RUL. Nu blir man nästan sugen att ta reda på kön själv, men vi ska låta det bli en överraskning istället ^^
Åh jag minns när jag skaffade mitt körkort *skrockar som en gammal tant*
Fyra år har jag haft det den 24e augusti.. Började övningsköra när jag var 17½ ungefär och var klar två månader efter min 18åriga födelsedag. Intensivkurs isthegrej! Hoppas allt går bra 
Nu väntar jag på att jag får ett mail någon gång i vecka eller nästa ja spelar ingen roll men att jag får hem Hallonbladsthe
detta ska jag dricka i nov är då i vecka 38 typ..
Någon mer som ska göra detta ?
Gjorde detta med sonen i den vecka men han vill ju inte ut haha
Nejnej nej. Har ni inte tips på sådant man kan äta/dricka för att få ut barnet SENARE? hihi.. Vill gå över minst en vecka med det datum jag har nu.. (a)
Ack och ve! Jag är helt slut. Min lediga helg blev förvisso ledig, men jag är helt slut ändå! Igår var vi ute från 10-19 med båt och sedan vandrade vi runt på Marstrand till 23. Idag har vi hämtat två bilar på släp och nu är vi hemma igen. Karln ska iväg och jobba i Stockholm i en vecka.. Kommer bli jobbigt utan honom 
Så trevligt! ^^
*svordom* rygg *svordom*. AJ! Jag vet ärligt inte vad jag gjort, men jag har jätteont i min rygg.. Det enda som är någorlunda behagligt är att sitta i min sköna datorstol och att ligga på sidan i sängen. Jag får satsa på det idag, sjukskrev mig från jobbet.. Får alltid så dåligt samvete när jag gör det, men jag får väl sluta tänka så. Hoppas bara detta hinner bli bättre till i morgon