December Bebis 2010 :)
Det är helt okej nu igen ingen fara igen
Skrattar haha bara o säga att det är äppel saft hahahahaha  

Men nu var det bra att du sa det gumman hehe jag äter ju på jobbet och har en liten rör som jag ska kissa i alltså tar jag den lägger den i kylskåpet när jag kommer till jobbet den är ju i påsen hela tiden och ingen går till min påste hoppas jag haha  
  då så kissar jag kl 06.00 när jag ska upp eller innan beror på hur full blåsan är alltså..
sen åkter jag ju kl 06.30 och är på jobbet kl 07.00 så jobbar jag kl 07.30 och äter frukost kl 09.00-09.30 kl 10.00 åker jag och tar med mig den..
*Skrattar* kanske blir en räkunge för dig istället för en bebis  ![]()
Hejsan alla gravida  

Majmamma du behöver inte vara oroligt hihi jag e tillbaks nu med en graviditet kvar i magen  

Bebisen lever nog som den ska iaf så värkar det som det iaf  

Jag fick inte göra Vul för dom hade inte men jag fick göra ett graviditets test igen som vissade MKT STARKR+ hehe så bebisen har det jätte bra i magen  

Men jag ska på INSKRIVNING snart hihi jag ska till läkaren igen den 4/5 på Tisdag kl 9.10 och jag ska ha med mig morgonurin som vanligt och ett gravtest som vanligt hihi ska berätta varför snart  

Sen ska jag fylla i massa pappaer om mina 2 garviditeter och mitt mf och denna nya såklart  

Sen ska dem skickas till min bm och sjukhuset jag ska ha förlossningen på  

Sen så är jag i vecka 6+6 idag som jag var innan alltså i vecka 8 imon och Bf är 14 dec 2010  

Ja men jag ska ju ha vul oxå snart när jag har fått tid hos bm så borde jag veta exakt  

Jag har det bra inga illamående så men ibland på morgonen och på kvällen tycks det komma och hällsa på men man är bara glad att man känner något hihi  

Molvärk och stickningar och skakningar i underlivet helt sjukt kännsla !! men inte skönt alls man blir orolig men barnet har det bra ska ni se  

Något annat hmm flytningarna lever på sexlusten är på hyllan och hunger och trötter och humörsväningar haha ojoj kissnödig ojoj massor..
Sen har jag fått en städryck jösse namn haha städar varje dag och ja rent är det men JAG MÅSTE !!  

Juste varför läkaren här i danmark vill ha morgonurin på varje besök är något som dom gör här i danmark för att se att graviditeten är kvar och om man har gravdiabetes dom är väldigt noga här men skönt!
Jag har aldrig haft diabetes men pågrund av stora barn vill dom ha mkt bättre koll å mig iaf.