Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-11-17 14:18:01 följande:
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-17 14:16:16 följande:
    Min är som din men jag har inte klippt utan jag har den runt som vanligt i spjälsängen men sen på slutet när båda ändorna träffas så lägger jag en sida över den andra bara
    Ja, det kanske går. Det tänkte jag inte ens på haha. Ska testa!
    Haha
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84

Jag har ju 2 olika pappor till mina två barn ebba har en annan pappa som hon aldrig träffar och jag som inte vill och han som inte bryr sig.
    Han vägrade göra faderskapstest och det gick så långt att polisen var ute efter honom.
    Tillslut gav han upp och gick till vårdcentralen och gjorde ett faderskapstet(blodtest) och det vissade sig 99%9 att han var pappan.
    Det lädde till domstol och rättegång för att han först vägrade ta detta.
    Så där satt jag på rättegång och domstol med min ex ja han jag idag lever med och stöttade mig.
    Det kan gå väldigt långt med att vägra ta ett prov.
    Det tog mig 2år !! att jag skulle få ett bevis om att han var pappan till henne.
    Till och med jag fick ta ett prov och dottern med med via navelsträngen på BB

När jag väntade sonren men sambon så behövde han inte göra något alls då han var pappan.
    Och denna är oxå sambon så vi slipper.

• 3 barns mamma84

Moma:
    babypuder har jag till alla mina barn och zinksalva med
    Detta kommer ja han denna gången med då allt e köpt till honom.
    Det är bra att ta då om det är en tjej eller kille så blir dom ju röda överallt.
    Bra att han under babyns armhålor med.
    Och halsen lite då det kommer vara tort ganska oftast.

• 3 barns mamma84

familjerätten är som skaffar tid till faderskapsprov.

Så jag hade sambon och dotterns pappa som fick ta blodprov.
    Sambon fick ta via munnen och dottern pappa blodprov

• 3 barns mamma84

Idag kommer jag att lägga in en ny magbild men det kommer sen när sambon är hemma kl 14.30
    Idag blir han också 26år haha gammla gubben då Tungan ute
    Så sen e det ju jag som blir 26år om 4 dagar och när vi ska på Tul om 12 dagar ska vi fira våra födelsedagar och slåhopp vårt 1 års förslovning med samma dag jag fyller år det har vi lagt ihop vi förlovade oss på min födelsedag haha så vi vet när vi har den
    Så innan vi shar tid kl 12.30 ska vi äta på macdonals och sen viktkontrollet på honom i magen sen ska vi köpa lite godmat och tårta och vira allt på en smäll
    Jätte mysigt.

Nu ska jag äta frukost

• 3 barns mamma84

Faderskapet är gratis om man går till via familerätten och vårdcentralen

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-11-18 11:05:19 följande:
    Inatt vaknade jag av att det var blött i sängen!!! Jisses vad nervös jag blev, trodde det var vattnet först. Men kände sen på trosorna & de var torra, lite fuktiga på baksidan upp till.
    Antar att jag svettats så enormt i svanken. Men lite nojjig blir man. hahaha åhhhh lite besviken

Men jag har lite molande värk i svanken, lite sd. Får se får se....
    Okej men då e det olika från komuner detta var i sthlm älsvsjö .

Hahaha jo man blir besviken men jag skulle oxå ha blivit glad över att inte åka in *Asg* tror jag börjar bli liiiiite för nervös nu alltså inte många veckor kvar kanske bara 1 vecka och 2 dagar eller 2 veckor eller 4 veckor kvar *suck* haha
  • 3 barns mamma84

Igår när sambon skulle krama mig så fick han värsta sparken av hans son i magen han bara jasså får jag inte krama din mamma längre och pussade på magen haha

• 3 barns mamma84
    mamma smurfen skrev 2010-11-18 11:15:55 följande:
    Då håller jag tummarna för att de går vägen på FK=)

Har inte fått sova så mycke i natt,
    har det inte vart blåsan som väckt mig så har jag vaknat av molvärk å värk i svanken, ner över svanskotan....
    antar att de är det som är förvärkar?,
    Har kommit från å till hela natten, å likaså nu när jag vart uppe.... trots 2 tidigare barn, så har jag GLÖMT hur de känns*ler* 
    De e inte lätt men ja förvärk är det
    Vaknade oxå upp på morgonen och hade molvärk mensvärk och hamnade på toaletten med tunn skita och nu med.

När brukar magen ta bort allt innan förlosnsingen är det några veckor innan ?
  • 3 barns mamma84

MrsH:
    Snart dags för dig då
    Inte långt kvar.
    Men man kan vara öppen länge och mogen länge men man kan gå fram till BF beror på den bara vila och bara ta det lugnt och se vad som händer.

Jag är morgonpigg människa men men ingen nattugla längre utan jätte trött redan kl 5-6 tiden.
    Längtar alltid fram till kl 20 tiden då barnen ska i säng så jag kan få lugn o ro och bara lägga mig på soffan och vara halv död.
    Just nu kan jag inte änns hålla ögonen öppna.

Vätska i kroppen nopp inte här inte så jag slapp denna gången av graviditeten
    Slapp med 1:a med men med andra var det bara inte kul men ändå kom dottern på juni månad och sonen augusti månad och denna december månad.

halsbrännan har blivit bättre har inte haft den på ca 1 vecka nu

Svar på tråden December Bebis 2010 :)