December Bebis 2010 :)
SarasHjärta:STORT LYCKA TILL
snart har ni eran beby hos er 
Järnvärde ja jag har lågt men jag äter järntabletter varjedag men ibland kan det vara så att gravid järnan inte fungerar och man bara glömmer bort.
Men nu ska jag ta mina 2 järntabletter som väntar.
Äter 4st varje dag.
Älskarnova:
Haha lillebror kan komma när som hällst
Men vad vill du föda nu eller snittas ?
mamma smurfen:
ååh snart har du din hos dig *avis* här har man LÅNGT kvar kansker
Min mamma är en mamma som känner på sig massa.
Innan jag han berätta för henne att jag fick ett MA förra året så ringde hon plötsligt upp och sa
''jag beklagar det som hänt''
Och så sa jag vadå ?
Och hon sa ''du har fått ett MA nyligen''
Jag bara ja
Nu får vi se denna lilla skit när hon gissar denna komma fram haha
Men med 1:a visste hon att edt var n dotter med 2:a visste hon att han inte ville komma ut alls och denna får vi se
luvpillow:
åh herregud hoppas du har det bättre nu tjejen.
Godmorrgon:
Läser ikapp inte änkelt haha ni skriver som galningar ju
Här sitter jag äter och tar järntabletter nu tack vare er haha och bara NJUTER av stillhet
Tog magbild igår +1 men hmm jag får lägga in dom sen när sambon kommer hem.
Har dom på hans mobil
Juste den sista då när vi får lön så ska jag gipsa magen men jag tänkte VAR ska jag köpa detta då ?
Är i vecka 38 då ..
Så då går det bra att gipsa men beror på OM jag ska vänta eller ja det beror ju på om dom vill ha honom ut redan då vecka 38 ..
nnars kan jag göra detta hmm ca vcka 40 kommer ju gå övertid det VET JAG minst 11 dagar kommer ajg gå över om jag inte får honom ut.
Då ses vi ju 2011
hahahaFödelsedagen gick bra för födelsedagsbarnet/mannen
Han kom hem med pizza och sen hade vi en mysig kväll men äppelskivor med socker och sylt och sen en härlig natt tillsammans
Idag e jag helt slut haha
Så det var en bra dag igår hihi
Magen sprängs med min 4kg-klump därinne! Det vore faktiskt häftigt att få pröva på hur värkar känns och att föda ut en bebis så som det är "tänkt". Men som sagt, om 1v och 5dgr är det TUL och då hoppas jag de bestämmer sig för snitt. Förra snittet gick så bra så att jag har inget emot om de säger det.