December Bebis 2010 :)
Åskat hela natten, myyysigt. Det positiva är också att det är svalare nu = jag avlider inte av värmeslag.
Har verkligen ont av värmen.. Orkar inte göra någonting och svullnar upp som en padda. Som jag redan är.. Ack, vilka problem man har.
Idag jobbar jag till 14, sen ska jag hem och slappa som jag gör bäst nu för tiden, sen är det middag hos päronen haha.. Tråkigt att äta själv nu när karln är i sthlm o jobbar i veckan.. Längtar sååå till fredag..!
Blä.. Behöver åka o handla, men orkar inte.. Blää, behöver dammsuga, men orkar inte... xD
Jag har verkligen inte ändrats i den frågan. Vill ha allt sött som går, helst varje dag! Tur att man har lite självdisciplin i alla fall, haha!Men vad är det jag läser? Hur kommer det sig att man utbildat sig och fortfarande arbetar som barnmorska om man inte kan hantera patientsituationer? I det yrket går proffessionalitet före ALLT. Ibland undrar jag varför människor arbetar som något som dom uppenbarligen lider av att arbeta som. Usch vad jag lider med er som blivit så illa behandlade! 
Det här är ju något enormt stort, oavsett om man är förstföderska eller omförderska. Det är livet, detta att se sina barn växa och bli stora.. Att vi nu i vår tid även kan få se barnet även inne i magen är ju och SKA vara något fantastiskt! Att få det förstört för att folk valt fel yrke är helt upp åt väggarna galet. Det är en skam att läsa något sådant här som blivande sjuksköterska. Kram till er!