December Bebis 2010 :)
Godmorgon. Fick sova ut inatt! Det var riktigt skönt. Nu gottar jag mig med äggsmörgås ^^ Imorgon är jag LEDIG och på fredag är det RUL, wiih!
Godmorgon. Fick sova ut inatt! Det var riktigt skönt. Nu gottar jag mig med äggsmörgås ^^ Imorgon är jag LEDIG och på fredag är det RUL, wiih!
Å vad spännande. Lycka till !! 

Varit och sett Trollkarlens lärling. Den var ganska bra. Lite klyschig men rätt så skojjig!
IMORGON ÄR DET RUL!!!!!!!!!!!!!! Som jag längtat :D Och 8.15, så behöver inte vänta hela dagen :D hihi
Nu har vi sett vår lilla säl! Allt såg fint ut, men vi ska komma tillbaka den 3e eftersom bebis inte ville ändra läge, så ryggraden skymde sikten för hjärtat. Men det hon såg var jättefint, så det är väl bara för att BM ska få en ordentligt titt på hjärtat. Bebis låg och fäktade med armarna och ville bestämt INTE ändra läge så att BM skulle få se bättre.. Anar att det är en lika envis individ som sina föräldrar.. ^^ Nytt BF är 28e december 
Bjuder på en liten bild. Blev ganska dåliga bilder, först i slutet kom BM på att fråga om vi ville ha bilder, haha.. Men vi kan ju hoppas på bättre på tisdag 

Ta det nu jättelugnt så att du blir frisk!
Ja så länge det inte gör ont när du utför rörelser på den borde det väl vara OK. Och att du inte står för länge. Jag kan tex. simma utan att det känns alls. Men när jag är klar och ska gå upp och dagar efteråt blir foglossningen värre. Svårt att säga att det är bra då, haha.
Nu ska jag iväg och jobba igen.. Det är det enda jag göra... Tur att det bara är två veckor kvar, och ingen av dom jobbar jag helg!!