December Bebis 2010 :)
Hehe jag tänker inte ens göra mig besväret att resa mig från soffan på några timmar ;D viiilken dag :P
Hehe jag tänker inte ens göra mig besväret att resa mig från soffan på några timmar ;D viiilken dag :P
ÄlskarNova- När är det du är beräknad?
Morrn morrn tjejer =)
är det bara jag som undrar var ondar och cookie tagit vägen..??
Igårkväll åkte mannen o handlade för han var sugen på myskväll, hem kom han med två påsar chips, en påse jordnötsringar, en påse ostbågar, två chokladkakor och en flaska julmust :) Viiiilken tjockis :P 
Godast var helt klart ostbågar och must. Som jag har längtat!!
Idag ska jag gå till jobbet, får väl försöka ta det lugnt.. ska promenera lite, jag blir galen om jag inte får vara ute o gå..
Jag också, men jag är så dålig på namn så vågar inte fråga efter dom för då fattar ingen vem jag menar haha..
Ostbåågar... Mmmm.... 
 Hur länge till ska du jobba?

Hej alla =) Ni skriver så dant, orkar inte läsa igenom allt :P
Fick världens bästa brev idag, från försäkringskassan som så snällt berättade att jag är beviljade havandeskapspenning fr.om. den femte november! SCORE!
Ser att ni pratar nappar, Nova slutade med sin napp julen innan hon fyllde tre, (född i januari) gjorde precis som Willes mamma skriver, hon gav dom till tomten, det funkade jättebra =) 
Inköp Har köpt de stora sakerna, skötbord o vagn, säng hade vi sen innan . Sen lite kläder. Men inget mer, det är ju två månader kvar för mig så det är ju lugnt =) Har inte köpt blöjor, nappar, tvättlappar eller nått sånt, inte heller nått till mig.. Tänkte jag skulle köpa "fultrosor", finns ju ofta nått 5 pack eller så på åhlens eller nått. Kan va skönt att ha första tiden efter förlossningen när man faktiskt blöder mkt, o sen bara att slänga om man råkar läcka o så. 
Är helt slut idag. Har skenat runt halva stan efter en halloween outfit, tills jag kom på att jag nog har hemma. Storhandlat o långpromenerat med hunden, shoppat loss på systembolaget inför festen imorgon (neeej inte till mig såklart) o åkt runt o haft mig till affärer som inte är inom gångavstånd. Nu är jag TRÖTT.
Hej alla! Ni skriver ju som tokar! 
Grattis till sonen Saraklippan!
Det bara ploppar ju ut ungar här o var tycker jag, det känns som jag med mina v 31+2 har evigheter kvar :( 
Jag bakade lussebullar igår, har ju längtat sen i somras för sjutton! O det var väldigt gott vill jag lova ;)
Igår pratade jag o sambon om jul och nyår, vilket var skönt. Han hatar allt som har med jul o göra, kul o jobba på posten då :P Men vi planerade lite iaf. Jag sa att det var ju lugnt om han går ut på nyår, vi har ju barnvakt ändå, men vi kan fortfarande inte lämna hunden själv ju, han e så jävla feg för allt, han kissar ner sig när klosaxen åker fram så vad lär han inte göra då när det smäller som faan?? Men sambon sa att han nog inte kan roa sig ändå för han bara kommer undra när jag ska ringa o säga att det är dags.. Söt han e :)
Nu ska jag snart ner på stan, hade tänkt göra massa idag, men vet inte riktigt när jag har tid??! haha
 Är bättre med en 11a, alla andra i min släkt fyller år med en etta på slutet (nåväl inte alla, bara min karl, min mamma, min farbror, min kusin, min farfar (han lever inte dock) och så kanske bebis då, perfa?), tänk hela året kommer vara ett jubileum! 
När jag väntade Nova sov vi med snutten i vår säng innan.. Jag kände ingen lukt av oss på den, men det kanske hon gjorde :P 
Mailade o frågade om vår vagn och det är lite ironiskt för den förväntas anläda till england, från sverige, nu senast fredag, sen ska dom skicka tillbaka den till sverige till mig :P Men nästa vecka någon gång borde jag få den =) 
Hur bebis ligger vet jag inte, ryggen tror jag att jag har på min högra sida iaf...
Bebiskläder tvättas efter hand här =) Har inte överdrivet mycket, men guuud när jag ser hur mkt ni har fixat blir jag ju orolig att jag har noll koll :P Men o andra sidan e jag typ sist ut i tråden också med mitt BF :) Har ju typ två månader kvar, hehe.