NhjärtaD skrev 2010-06-15 11:18:46 följande:
Idag är vi alla hemma

mys, ska plugga lite nu bara medans de är ute!
Har sovit dåligt nu i två nätter, jobbigt...ligger & vrider & vänder på mej...funderar på vår ekonomi, den är inte på topp nu för jag har inte fått jobba så mycket som jag måste osv...
Jag kan bli så stressad av sånt!!!!! usch....ska prata med min man sen om detta, han brukar lugna mej....
Kanon väder när vi steg upp idag, men nu börjar det komma stora gråa moln

men än skiner solen
kram på er
Usch då! Hoppas mannen lugnar dig. Vissa karlar är bra på det!
Gud jag hinner inte med. Skumläst igenom snabbt bara. Jag har försökt ringa arbetsförmedlingen (det går bara om man vet VEM man ska prata med) och sen försökte jag logga in på arbetsförmedlingens hemsida för att skriva in mig online men då har jag glömt mitt användarnamn eftersom jag inte använt mitt konto på så länge och man måste ha det för att få ett nytt lösenord. Ja, så jag sitter lite i skiten just nu. Hoppas supporten kan hjälpa mig med det, annars får jag åka ner till arbetsförmedlingen, som ligger en BRA bit härifrån, för att få ett nytt lösenord och få reda på mitt användarnamn, sen skriva in mig online och sen förhoppningsvis kunna skriva in mig "på riktigt" samma dag. Guuud.
Skolan har dessutom gjort fel och skickat ett samlat betygsdokument när jag ska ha ett slutbetyg och idag var skolavslutning för de årskullar som inte tog studenten iår vilket betyder att lärarna snart inte kommer vara på skolan vilket betyder att jag inte vet om det blir löst innan hösten. MORR. Har väl inte jättestor lust att springa där och ha mig i höst när jag är stor och tung.
Så ALLT går bra för mig just nu ;) Nu ska jag göra mig lite fin innan mannen kommer hem, idag har vi varit tillsammans i hela 9 månader. Låter sjukt lite, känns myyycket längre. Kanske för att vi bott ihop hela den tiden ;) Nej, göra mig i ordning och sen skala räkor!