Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

December Bebis 2010 :)

Ninnie81 skrev 2010-06-10 21:34:43 följande:
    14+1...nästata vecka ska jag lyssna på hjärtat...längtar. fått tid för rul den 14 juli på sambons födelsedag.
    det gjorde jag idag

152 slog det! Kanon bra!
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
  • Trollungarnasmamma

Hemma från jobbet...ont i huvudet gått bra annars, har inte varit på det stället på över en månad men gick fint....

Ska äta lite med sambon nu...

I min mage slog ett starkt hjärta, 152/min Hjärta Min lilla räka!!

Nu ska jag inte dit förrens aug, men ett UL i mellan, men min BM har fort sem då, så henne träffar jag inte förren jag är riktigt tjock!!!

Imorgon har jag skola en stund på em, sen är ledig vad jag vet nu....barnen ska till sin pappa...gör alltid lika ont Skönt att räkan i magen har sin pappa med mej...men det ersätter inte mina tidigare.....

kram på er

• Trollungarnasmamma
    ensammamma skrev 2010-06-10 22:34:48 följande:
    Hej alla förlåt att jag inte hänger med här längre i forumet. Jag har varit hemma några dagar nu ifrån sjukhuset men e förmodligen på väg in igen får reda på mer i morgon... Men bebisen mår bra å växer har fått sett den 3 ggr nu å de kommer å bli fler ggr. Ska ha RUL den 13 juli tror jag de va. nej nu ska jag försöka sova lite så jag orkar med morgon dagen.....
    Men gumman, ingen fara...

hur är det med dej??
  • Trollungarnasmamma
    ensammamma skrev 2010-06-10 22:51:06 följande:
    De kunde ha varit bättre. Men kommer att få ha de så här tydligen under hela gradiviteten. men e i vecka 15 nu så..
    Vad är det du har??
    Ja snart halvvägs Jag med!
    TheUnknown skrev 2010-06-11 07:47:27 följande:
    Nu lämnar jag er o hoppas att alltgår bra för er .

all lycka!
    Tråkigt
    Detsamma!!

Kraaam
    MajMamman08 skrev 2010-06-11 10:31:21 följande:
    Mamalicious: Tack söta du

Emelle: Grattis,skönt o få behålla jobbet!!! Ja alltså viket går ut i sep, men ingen tror att hon som ska komma tillbaka nånsin gör de. Och gör hon inte de,så skulle ja kanske få fortsätta om ja har tur,men lär ju bli svårt när ja e gravid nu då...då tar de ju säkert nåe annan!! Menmen,thats life!! E glad att ja har så länge i varje fall

ensammamma: Vad har hänt?? E de för du kräktes så mycket??Hoppas du slipper sjukhus,inte skoj jue!

Skogsbollen: Kommer gå super bra ska du se!!! Tänker på er på söndag!!

Theunknown: Om de e som ja befarar,så hoppas jag att du gör de rätta för dig!!!! Tänker på dig..hemskt o behöva gå igenom något sådant! Drilijoner styrkekramar!Hjärta

Nu ska jag iväg o jobba heeeela helgen,har verkligen ingen lust! Vill hellre va hemma o mysa o kolla film o äta godis!!! Snyft!!! Ja ibland känner man verkligen helt enkelt inte för o gå till jobbet o just nu e de tugnt
    Synd om dej!! De helgerna man verkligen inte vill jobba är tuffa...vad jag vet så är jag ledig, men jag planerar inget för då ringer dem mej Men jag ska äta lite godis åt dej med!!

Förresten, hur är det med ditt huvud??? Kom & tänka på det när jag vaknade idag Var själv lite lm i huvudet & hade ont igår med....

MALAKIW!!

GRATTIS på din dag!!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Trollungarnasmamma

Hemma nu på fm & umgås med mina barn...
    Sen blir det till skolan & dagis....
    sen får jag åka hem själv Mina trollungar....älskar dem så....

Meeeen får se det som en myshelg med sambo & magen....slappa & mysa....

Förresten hade jag gått upp 6 kg igår :s ojdå!!!

& vi planerar bröllop när bebis ska döpas

• Trollungarnasmamma
    Tisseltassel skrev 2010-06-11 11:01:17 följande:
    Idag säger vi hej til vecka 15.. och imorgon har 100 dagar passerat.. då har jag endast 180 kvar tills jag får möta vår lilla bebis på riktigt. :)
    Jag är med i vecka 15 Tiden går rätt fort...
  • Trollungarnasmamma
    Momalicious skrev 2010-06-11 11:34:12 följande:
    En bekant till mig har två barn, första kände hon i vecka 12 (11+) och andra i v 11(10+) så det går allt. ;)
    NhjärtaD skrev 2010-06-10 21:27:43 följande:
    Fast ibland så undrar jag vad han tänker med, för bara för att jag mår bättre så behöver jag inte bli bortskämd ele? Tycker jag gör mer än honom nu hemma, men men han finns här hemma iaf, även om man måste gnälla ibland

Ne, jag förstår väl nu för det mesta, men ändå inte
    Men det det slog ett stark hjärta på 152 där inne idag & jag är i v 14+3 idag.

hahaa ne då är det bra väder för din del, jag blir mycket piggare & gladare med sommar! Men det verkar bli bättre på lördag, söndag....
    Det regnar inte här i alla fall. Bara mulet. Men, det är så det känns i min mage så jag lider inte så mycket ;) Åh hjärtslag... Gud vad jag längtar!

Gnälla bör man, annars dör man ;) Nytt ordspråk från mig haha. 
    hahahaha håller med ditt ordspråk
  • Trollungarnasmamma
    Momalicious skrev 2010-06-11 11:47:00 följande:
    Guuuud vad längesen det känns som man skrev första inlägget. Satt och läste "första tiden" i  tråden. Herreguuud vad vi/ni skrev! Typ 10 sidor på en dag Men lite kul att läsa att jag var i vecka 3+3 eller nåt när jag plussade. Herregud. Känns som flera år sen nästan.
    Ja känns som vi " kännt" varann i evigheter
    Blåbärssaft10 skrev 2010-06-11 12:54:47 följande:

Hej! Nu hoppar jag också in här, bättre sent än aldrig. Länge sen jag var in på FL nu.

Och oj vad tiden har gått fort! Jag och sambon väntar vårat första barn 21 dec, är med andra ord i v.13, 12+2. Läst lite bakåt och alla verkar vara i lite olika skeden. Syns gravidmagen på er än? Gått upp mycket? Längtar så tills det börjar synas..:)

Vink Vink!

Kul

Min mage  syns  väl, är i v15 & tredje barnet, har även gått upp 6 kg, men är rätt liten sen innan så det gör inget så...
    3 barns mamma84 skrev 2010-06-11 14:32:22 följande:
    Är det bara jag som vettas som en GRIIIIIIS  jag svettas hela tiden överallt.
    Sen börjar bösten spännas åt ordentligt dirket jag tar av mig Bh:n så gör det ont det är som tegel sten haha och bröstvårtorna JÖSSE NAMN det gör PISS PISS ont i dem!!!
    In i he*lvette alltså det är som någon håller i dem med en tong och bara drar hela tiden så dom är så ömma.
    Kan inte änns ta i dem.
    Jag är rätt varm & svettas lätt....
    Innan var jag lätt frusen som attan....
  • Trollungarnasmamma

Snusat 7 veckors bebis i em efter skolan åhhhh vad jag längtar nu Min grabb på 1,5 snart är juh stor killeFörvånad

NU har jag lassat upp för kvällen, med chips, godis & tacos & sambon & jag är själva mys mys mys mys hela helgen, om de inte ringer in mej på jobbet...

Köpte nya MAMA & Amelia gravid, var de enda som fanns i affären :s knas...så här ska slappas & bara va!!!!

kram på er

trevlig helg!!

• Trollungarnasmamma
    Momalicious skrev 2010-06-11 20:15:46 följande:
    Eftersom det är fredag så ska jag och sambon göra det lite extra mysigt ikväll. Film, god mat och allmänt mysa. Ska bli extra trevligt eftersom jag inte mår illa!
    Nu ska vi ställa oss och grilla under taket på vår uteplats haha. Regnet öser ner, men vad gör det? ;) 
    Härligt härligt
Svar på tråden December Bebis 2010 :)