December Bebis 2010 :)
delifi2 skrev 2011-01-27 22:48:51 följande:
Olivia är en iktig mammagris eller pappagris, huvudsaken är att hon får vara uppe i fmanen hela tiden, är svårt att lägga ner henne när hon somnat i famnen skitjobbigt när man är själv och ska göra i ordning nåt att äta till killarna. Kan lägga ner henne i babysittern max 10 min sen vil hon upp igen MEN det är bara när jag måste göra något, ska jag inte göra något så kan hon ligga där länge.Hon är oxå gnällig på kvällarna och brukar soman runt 01.30 sen ska vi upp kl 6.30 och därmellan brukar hon vakna typ vid 4 på morgonen., sitjobbigt tycker jag eftersom jag måste iväg sen och kan inte sova på dagarna.
Nätten som var den var hemsk, hon somande vid tolv på natten, sen så vaknade William kl 1 och var vaken till 3 på natten, sen när han hade somnat så vaknade Olivia kl 4 och somande om vid 5 sen så upp kl 6.30 så ni kan ju räkna ut själva hur mycket jag sov inatt, kan inte fatta att jag fortfarande är vaken, fast jag somande på bussen när jag skulle hämta Elliot var dödstrött, känns inte osm nån större idé att lägga sig nu för då komemr jga vara ännu mer trött när hon vaknar inatt elel rom nån timme typ. Märker på hur jag börjar skriva hur trött jag är...

Ja nej jag tror inte dom skriker för att lufta lungorna, men ibland får man acceptera att man inte kan trösta dom direkt. Tar ju ett tag innan bebisar kommer på vad dom vill också. Skulle inte få för mig att låta honom ligga själv och skrika "bara för att".
Känns som om jag kommer klara de 10 kg mindre jag satt upp som mål inför mitt bröllop i maj ^^