• LinnV

December Bebis 2010 :)

Jessika82 skrev 2010-10-17 12:31:59 följande:
    Då är man på förlossningen med värkar......
    Ojdå, hoppas allt går bra {#emotions_dlg.flower}
  • LinnV
    Momalicious skrev 2010-10-17 18:26:14 följande:
    Jag funderar lite på vart ondar tagit vägen? Någon som vet?
    Jag funderade på samma sak igår, men kom inte på vad hon hette!
  • LinnV

Men tjejer, skulle inte Ondar flytta? Hon kanske inte har fått internet än eller något sånt?! 

Jessika82 - Lycka till, är så avis, vill också få träffa min bebis nu  

• LinnV
    NhjärtaD skrev 2010-10-17 21:47:38 följande:
    Men hon hade väl redan flyttat? Hon visade juh kort på hur hon hade inrett deras sovrum juh...
    Jaha, det har jag missat helt. Eller så är det min gravidhjärna som spökar Drömmer Lite sockerkoma efter ½ kg godis förklarar kanske en del med
  • LinnV

Hjälp!!! Var och kissade nyss och kom massa blod på pappret. var blod i toaletten också. Har haft mycket förvärkar idag men just nu har jag inte ont och bebis är lika aktiv som vanligt. vad kan det bero på? Blir jätte närvös ju!

• LinnV

Jag ringde nyss till förlossningen och fick prata med en super gullig BM. Hon sa att vi skulle avvakta lite, om det blir mer ska vi komma in på en gång.. Skickade ett sms och förvarnade mamma att hon kanske måste vara barnvakt i natt men jag tror och hoppas att det inte blir nåe mer nu! Är sjukt trött och behöver verkligen sova..

• LinnV
    MFJG skrev 2010-10-17 23:14:30 följande:
    Har det kommit fler bebisar??

Igår gifte jag mig! =) 
    Än så länge har ingen skrivit att de fått en bebis iaf..

Åhh, grattis, vad roligt! {#emotions_dlg.flower}
    Vill också gifta mig
  • LinnV
    Jag älskar också glögg men har turen att min dotters farmor gör egen glögg som är helt alkoholfri så den kan jag dricka med gott samvete. Åhh vad jag vill ha glögg och pepparkakor nu, gärna en hembakad lussekatt också

Jag har inte blödit något mer än så är nog ingen fara, hoppas jag. Jag har sovit hela natten men lite oroligt.

Delifi2: Nej det var inget slemmigt alls i det, inte som slemprommen som lossnade när min dotter föddes iaf så tänkte inte ens på att det kunde vara det. Kom på att jag råkade lyfta en tung kasse igår kanske var därför?! Jag har ingen aning, ska ringa BM i morgon och fråga om jag kan komma på koll, missade telefontiden idag.. 
    Har fått feber nu också men antar att det är för att jag är förkyld..
  • LinnV
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-18 13:41:16 följande:
    Man får dricka alkohol hela tiden men med måtta
    Man får oxå dricka alkoholnär man närmar sigslutet alltså v 37-38 då spelar det ingen roll .
    Jag ska iaf dricka alkohol glögg ..
    Jag skulle få så grymt dåligt samvete om jag drack något mad alkohol i nu när jag är gravid.
    Jag kan klara mig utan alkohol de månader jag är gravid. Dricker alltså inte ens alkoholfri öl eller vin för det är 0,5 % i de..

Men alla gör såklart som de vill.. 
  • LinnV

Nu har vi köpt nappar, blöjor och tvättlappar, vågar inte vänta längre efter igår. Ska ner på onsdag på stan och köpa mjölkuppsamlare och babyolja. Sen är jag klar! Bara kvar att ta hem vagnen från mamma och bädda den och sängen Känns så skönt då jag knappt tar mig ut till bilen längre pga mina sammandragningar..

Ska åka till sthlm i helgen till min sambos systrar och min pappa och syster. Tänker ta med babyskydd och kläder för säkerhetens skulle. Är jätte nojig hela tiden nu!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)