December Bebis 2010 :)
Men tjejer, skulle inte Ondar flytta? Hon kanske inte har fått internet än eller något sånt?!
Jessika82 - Lycka till, är så avis, vill också få träffa min bebis nu
Lite sockerkoma efter ½ kg godis förklarar kanske en del med Hjälp!!! Var och kissade nyss och kom massa blod på pappret. var blod i toaletten också. Har haft mycket förvärkar idag men just nu har jag inte ont och bebis är lika aktiv som vanligt. vad kan det bero på? Blir jätte närvös ju!
Jag ringde nyss till förlossningen och fick prata med en super gullig BM. Hon sa att vi skulle avvakta lite, om det blir mer ska vi komma in på en gång.. Skickade ett sms och förvarnade mamma att hon kanske måste vara barnvakt i natt men jag tror och hoppas att det inte blir nåe mer nu! Är sjukt trött och behöver verkligen sova..

Nu har vi köpt nappar, blöjor och tvättlappar, vågar inte vänta längre efter igår. Ska ner på onsdag på stan och köpa mjölkuppsamlare och babyolja. Sen är jag klar! Bara kvar att ta hem vagnen från mamma och bädda den och sängen
Känns så skönt då jag knappt tar mig ut till bilen längre pga mina sammandragningar..
Ska åka till sthlm i helgen till min sambos systrar och min pappa och syster. Tänker ta med babyskydd och kläder för säkerhetens skulle. Är jätte nojig hela tiden nu!