Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

December Bebis 2010 :)

Emelle skrev 2010-04-24 19:39:04 följande:
    JA visst är det. Det enda jag önskar bort är katarrliknande smärtan i övre magen.Den borde ju inte vara farlig för graviditeten utan bero på typ magkatarr eller så ju...??
    jag har oxå magkatarr å jag fick ta omeprasol eller va den nu heter i 2 veckor å sen så skulle de bli bra sa läkarn... Men gjorde de inte de så skulle man höra av sig igen...
  • ensammamma
    Emelle skrev 2010-04-24 20:05:12 följande:
    Ok. KAnske ska prova den om det blir outhärdligt!!
    Gör du så... För min e för jävlig
  • ensammamma
    MajMamman08 skrev 2010-04-24 20:31:26 följande:
    ne gör inget, men får man ta del av den dåe?? Ja ska jag göra VUL på tisdag med....e ändå sjuk nervös,men ändå e ja sååå förväntansfull!!! Åh skulle bli tok glad o typ börja gråta el nåe om jag ser de lilla hjärtat ticka på så fint
    www.snyggatjejens.blogg.se
  • ensammamma
    Emelle skrev 2010-04-24 20:54:07 följande:
    Å nu börjar jag må illa...Blä!Är väl av magkatarren antar jag.Nu ska det nattas barn!Sov gott och ha en trevlig kväll!!
    Gör du så...

Sov gott du med sen när de e dags...
  • ensammamma
    Emynem skrev 2010-04-25 08:16:44 följande:
    Och idag började morgon illamåendet. Fick springa på toaletten 2 gånger direkt efter att man klivit upp.Kul... När jag väntade min son mådde jag aldrig illa, därför misstänker jag att det är en tjej denna gång. Annars är det en väldigt elak liten kille där inne!Hahaha
    De gjorde inte jag heller när jag väntade min son.. Men nu mår man skit illa å de e asjobbigt... Speciellt när man jobbar mm..
  • ensammamma

Jag mår illa hela dagarna å t.om på natten med.. Å jag kan vakna av att jag mår illa... Men e så trött på de här så man vet inte vad man ska göra längre...

• ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-25 09:08:54 följande:
    Stort grattis om 2 dagar är jag inne i vecka 8
    Hur kan du va i vecka 8 om du har BF 14/12 -10??
    Jag har BF 6/12 - 10 å är i vecka 8
  • ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-25 09:21:38 följande:
    jag har min kalender..Jag går efter den..hade sista mens 10 mars sen hade den tagit slu sen hade jag mellan blödningar i ca 9 dagar hade en stegring i 6 dagar efter mensen som kom 10 mars jag hade en äl senare ca 1 vecka efter igen så ja lista ut det själv så e du tuktig Mf 15/12 första mens 29 jan 2:a mens 10 mars så i feb ingen mens ALLS..hade en cykel på 39 dagar vi försökte på en bebis i mars men jag fick en stegring på 6 dagar sen gav vi upp jag märkte av äl flytningar ca 1 vecka efter och vi hade sex..Jag skulle ha fått mensen 1 april eller 12-13 aril jag visste ju inte själv..Men om man har en blödning efter mensen avslutat sig så räknas det som emns igen!! så jag hade plötsligt en cykel på 28 dagar
    Okej jag hade min sista mens 2 mars å vart gravid 16-17/3. Så jag har gått 7+5 går in i vecka 8+0 på tisdag fl´s vecka är 9. Räknar du efter fl el efter din första sista mensens sista dag???
  • ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-25 09:28:32 följande:
    jag borde vara mer gången i graviditeten men pågrund av konstig mens så vet ajg tyvärr inte utan får reda på det på måndag imon alltså..Vi hade sex ca 6 dagar efter mens i 6 dagar varje dag vi hade sex dag 20 till dag 25 varje dag då jag misstänkte äl flytningarjag var inte änns berädd på att bli gravid så snabbt..Så jag vet inte men jag gissar på att jag kan vara i vecka 8-9 redan nu..
    Men då måste du ju ha tidigare BF då än 14 dec om jag e i vecka 8-9 själv
Svar på tråden December Bebis 2010 :)