ondar skrev 2010-12-11 12:45:20 följande:
bf+4 idag, tycker inte att något har ändrats direkt, sammandragningarna osv känns ungefär som de har gjort hela tiden och kommer lika tätt som de har gjort de senaste veckorna, kanske något tätare- tänker inte riktigt på det för vill inte leta tecken och bli otålig:P.
Ända skillnaden är att jag gråter MKT mer lätt och brusar upp lättare så hormonerna sprudlar väl i kroppen:).
Bebis känns lugnare också men det kanske börjar bli trångt där inne- på tiden;).
Svägerskan har ju gissat på 20e så jag satsar på det som slutdatum för att inte bli knäpp eller tappa humöret. Ända som känns "jobbigt" är att det är rätt tråkigt att mest bara sitta här hemma, vågar inte direkt åka nånstans ifall vattnet går och jag o Pappan bor ju inte ihop så det blir lätt ensamt.
Längtar efter min vovve så jag tror jag går av snart också, han har inte vart här sen v 38+0 o idag är det 40+3. Ska bli underbart när bebis har kommit och vovven kan komma tillbaks så familjen e hel igen

.
Satte ut den här på facebook idag:
Bäste Bebis,
Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.
Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 10-12-07.
För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.
Med vänlig hälsning
Hyresvärden Mamma
Hihi. Den var lite rolig! =)