December Bebis 2010 :)
Spännannde momalicious! Kanske är din tur nu, snällt att han lät dig fira jul då:). Har du klockat värkarna än?
Spännannde momalicious! Kanske är din tur nu, snällt att han lät dig fira jul då:). Har du klockat värkarna än?

ja det var rätt skönt att min började med att vattnet gick, hade täta värkar efter det så det var ju ingen tvekan om vad som komma skulle, men kände mig väldigt oförberedd istället..
Jag tror nog det sätter igång ordentligt snart, din kropp har ju värmt upp för det här länge nu
och du hade väl öppnat dig lite redan?
Momalicious: har dom inte ökat nånting? Varken styrka eller frekvens? Är så nyfiken, så spännande att följa andras väg till bebis:)
Lycka till! Du kommer ha din bebis när du åker därifrån
Oj, så långt att åka, kör försiktigt. Tur det är bra väder iaf:). Är inte så kul att åka bil med värkar, lite jobbigt att sitta när det trycker på där bak liksom, är glad att jag hade 5 min att åka 
Önskar dig all lycka! Det är en otroligt häftig upplevelse att föda barn, vill redan göra det igen.
Kanske för att jag nu inte kan komma ihåg smärtan
vet att jag ville dö under den sista timmen och jag har aldrig känt en större lättnad än den jag kände när han kom ut, men nu tänker jag bara att så himla ont kan jag väl inte haft och det gick ju över
Jäklar, nån hade bråttom ut på slutet:). Skönt efter så lång latensfas. Stort stort grattis!
Jäklar, nån hade bråttom ut på slutet:). Skönt efter så lång latensfas. Stort stort grattis!