Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

MammaTillOliver skrev 2010-05-05 17:10:24 följande:
    haha bra inlägg ;)  du har ganska bra inflytande på folk hihi..mår du illa o så då??
    Hihi ja jag gillar att ta första steget

Hmm igår det var en dag som jag inte ville vakna upp allt till.
    Jag hade problem att sova jag fattar inte men det gick bara inte att sova jag vaknade upp flera ggr på natten och satte mig upp och tänkte har jag kommit fel eller typ trodde sonen skreck osv sen satte jag mig upp och trodde sambon lagade mat osv men han låg ju såklart o sov kl 2-3 på natten haha..
    Sen var det massa mer trodde lamet gick och så skulle jag till jobbet och insåg att fan kl är bara 5 vad håller jag på med.
    Sen var jag på toan 3ggr oxå för att kissa.
    Sen vaknade jag kl 6 och mådde piss och magen var ass dålig och sammtidigt så höl jag på att spy flera antal ggr men höl mig.

Idag mådde jag lite bättre
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • 3 barns mamma84
    TheUnknown skrev 2010-05-07 15:05:07 följande:
    Någon som gått upp nått i vikt än?
  • 3 barns mamma84
    TheUnknown skrev 2010-05-07 15:05:07 följande:
    Någon som gått upp nått i vikt än?
    Är själ i vecka 8+2 vecka 9 och jag har gått upp 1-2kg redan o det e normalt
    Äter oxå som en häst haha
  • 3 barns mamma84

Jag mår väl toppen då o då men ibland skänns det piss dagar alltså.
    Som nu 1 vecka har jag mått illa varje morgon kommer o går men går inte såå långt att man måste ''spy'' men det är jobbigt.
    Sen är det denna hämska förstoppningen som gör mig (GALEN) herregud man vet inte var man ska ta vägen.
    Men nu i morse sa det bara pang och alllllt kom ut men dud vad skönt hahahaha ursäkta hihihi men vi alla är gravida

Inga molvärk iaf inget som jag själv märker av liksom men det är ju olika för alla.
    Kissnödig ja det kommer o går iaf på nätterna och att sova gott hmmmm näh inte längre
    vaknar upp flera ggr på natten för ingenting.
    Trötthet jora den har kommit tillbaks..
    Humörsväningar hahahaha igår började jag gråta för ingenting jösses sambon ba ''varför är du lessen''?? jag bara ''jag vet inte började skartta och sen började jag gråta igen'' hahahahaha

• 3 barns mamma84

Igår åkte gravid byxorna på mamma jeansen och gravid tröjan oxå
    Nu känner jag mig redo för 9 månader hahaha
    O så det underbaraste BRÖSTEN har börjat små värka nu hihihihi
    Magen är sig själv och har gått ner till en lite liten bebis kula åååh jätte mysigt och kåtheten är tillbaks
    *Skrattar*

• 3 barns mamma84
    vecka 8
    vecka 9
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-05-08 21:26:28 följande:
    Nu har mitt illamående avtagit lite, men kommer & går. Tröttheten är extrem nu istället.Lustigt att alla graviditeter kan vara så olika. På bra & dåliga sätt Ska på inskrivning på måndag. Sonen är sjuk så han kanske får följa med.
    Skönt att illamåendet har avtagit lite nu ''peppar peppar'' ja trötthet jora den är konstig jag själv somnade på soffan idag haha

ååh inskrivning lyx hoppas sonen mår bättre på måndag
  • 3 barns mamma84
    MajMamman08 skrev 2010-05-08 21:56:25 följande:
    Hej! Är helt slut i kropp o själ!!har ägnat kvällen uppe på gyn....åkte in akut runt 8 tiden o hemma nu!Fy fan va tårtar de rullat....åkte in pga av grymma smärtor i nedre magen...kom i intervaller som krampade. Nästan precis som värkar. Grät av smärta o grät att jag förmodligen höll på o förlora lilla mini. DET va inga normala smärtor!! Blödde inte!Va inte jätte skoj o åka in o ingen trevlig personal heller fy tusan så rädd jag va,bad till högre makter att de inte va något missfall på G.och överlycklig o lättad såg vi på skärmen en liten minis som va 2 cm lång vars hjärta tickade så otroligt fint!!! Och allt såg jätte fint ut och inget som höll på o hända!!!Sååååå lättad så de finns inte!!Förmodligen tarmarna som spökade,för de kunde inte komma på va de va annars! Nu är det lite bättre,inga kramper längre bara lite molandevärk!!!Helt slut,så nu blir de sängen! lättad och glad!
    Fy vad läskigt men jag hade sådan smärta uppe i vinden när jag var där med sambon ja typ några veckor sen.
    Och var tvungen att hålla om magen och andas lugnt.
    Sen var det över..

skönt att din mini mår toppen{#lang_emotions_heart}
  • 3 barns mamma84
    majmamman det är tecken på urin infektion vita blodkroppar
  • 3 barns mamma84
    Mopplis skrev 2010-05-08 22:23:48 följande:
    Jag går med småblödningar här- och de kommer inneifrån slidan inte nått annat.Är rädd och ledsen som tusan även om det *peppar peppar* verkar avta igen.Alla är snälla o peppar mig med de vanliga " det är vanligt med blödningar och kärklen brister osv osv"Men inget hjälper- jag vet allt sånt men ändå känner jag mig helt maktlös.Om det ska hända min lillebebis nått så låt det hända nu, ovissheten gör mig galen.Jag är inte positiv eller negativ- är helt likgiltig för jag vågar inte tänka på än det ena än det andra.Min sambo är bortrest och och jag vill inte tynga ner hans mini semester med sånnahär nyheter- men det är ju egentligen bara han jag vill ha som min positiva förstärkare.Tack för att jag får gnälla av mig iallafall, hjälper lite
    Förstår din räddla det är räddlan ingen av oss vill känna men kommer någon gång till oss iaf.
    Det behöver inte vara mf så vi ska inte tänka på det otäcka nu kolla efter ring bm gyn sjukhuset imon och säng att du vill kolla upp dig dom MÅSTE hjälpa dig.
    Det är så jobbigt när man inte ha någon att gråta på men din man han svarar nog i sin mobil om du ringer och han lyssnar nog på dig och försöker trösta dig vännen.
    Ge inte upp hoppet se vad som händer imon vi alla finns här hos dig gumman
    {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden December Bebis 2010 :)