Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

linasmama skrev 2010-05-09 22:10:52 följande:
    Okej, ja det skadar ju inte att prova iaf. Hade jätte lågt blodvärde när jag väntade dottern men märkte inte av det. Får gå ner på stan efter jobbet i morron och köpa det. Hoppas du slipper det den här gången, är riktigt läskigt ju!
    Men köp inte från affären utan gå till bm o kolla först innan du tar tabletter vännen.
    Jag hade 2 olika tabletter men jag kommer inte i håg namnet.
    Men ät blodpuddig och spinat osv som innehåller järn..

Det är läskigt men jag är van jag har detta kronist och det började redan då ajg var ca 12år och svimmade inne på vårdcentalen..
    Så jag vet precis vad jag ska göra..

den otäcka platsen ajg svimmade på som jag inte kommer ihåg ett piss var inne på bussen när jag stod upp och höl i vagnen där dottern satt i mitten mellan två andra vagnar och flickor som stod upp.
    Helt blötsligt ja det var sommar o jätte varm o jag hade varit i san och vart på macdonnals och jag hade inte ätit något på morgonen utan bara då o kl var ca 13 typ.
    Helt plötsligt bara 5 min innan busshållsplatsen dr jag skulle kliva av så kände jag mig kallsvettig det bara var så jobbigt ögonen var trötta och blev till svata och det bara var massa små tjärnor över allt och jag började känna mig knä svag och ingen ork längre.
    En kvinna som satt på sin plats frågade mig hur jag mådde och jag han precis säga att jag mår dåligt tror jag kommer att svimma.
    Och så hade jag bara kolapsat antagligen så jag inte kommer ihåg något mer helt plötsligt vaknar ajg upp och ligger ner på två säten och har abulans personaler och polismänn brevid mig och folk står utan för och tittar in med panik och nyfikenhet och kvinnan som frågade hur jag mådde satt med min dotter..

Så det var hämskt..Jag blev såklart anklagad o frågad om jag hade tagit dråger o om jag kunde bevittna att dottern var min och om min sambo tog dråger osv helt JÄVLA SJUKT!!!
    Men jag sa rakt ut och får detta ibland och ser det verkligen ut att jag tar dråger och tog upp min tröja o vissade armarna och bad dem titta mig i ögonen.
    Sen dottern jag sa personnummret och sa henne har jag haft i min mage i 9 månader vore jävligt konstigt om hon inte var MIN!!!
    Sen gick jag hem med henne.
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • 3 barns mamma84
    MalakiW skrev 2010-05-09 22:18:36 följande:
    heh - ja nu är det bättre, ska också knyta mig snart.. blir att försöka sova på rygg annars blöde jag väl ner hela sängen :PGod natt alla! Mot en ny gravidvecka! Snart "bara" 208 dagar kvar ...
    Hehe bara kl 00.00 218 dagar kvar
  • 3 barns mamma84
    Godnatt alla gravida kvinnor nu ska jag och lilla pyret sova och och jag hoppas H*n är en snäll bebbe som låter mig slippa illamående och trötthet imon då h*n vet att mamma ska jobba imon oxå.
    Så nu får vi se
    Hehe borde gosa lite med magen först sen kanske h*n blir snällare och förstår mamma att nu måste mamma nog må liiiite bättre.

Haha godnatt flickor hoppas era små oxå är snälla mot er så ni får sova som prinsessor haha
  • 3 barns mamma84

O jag har 8+5 idag vecka 9 och snart är jag inne i vecka 10
    Väntar fortfarande besked från bm att jag kan få en tid..
    Men inte än jag väntar på.

• 3 barns mamma84

Kesso borde väl vara helt Okej att stoppa i munnen om man är sugen på det ?

• 3 barns mamma84
    Mopplis skrev 2010-05-11 15:46:37 följande:
    IDag fråga en tant på jobbet om jag va gravid- jo det är jag svarade jag.och då kom det- när jag är i v 8"Ska du ha tvillingar?"Ni kanske förstår vilken size det är på min mage nu.. urk kommer få höra det tils jag dör känns det som.
    Hahaha som jag IDAG OXÅ gud magen är redan stor och jag är i vecka 10 imon!!!!
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-05-11 12:34:00 följande:
    Var på ul idag jag är i v12+1 bebisen pratlade på och hjärtat slog fint
    Stort grattsi
  • 3 barns mamma84

Förstår ni flickor hur j*vla fort det GÅR för oss alla!!!
    Det går FORT jösses haha imon går jag redan in i vecka 10 och det känns som om jag fick ett + redan förra veckan o då när jag testade mig var jag i vecka 4-5 haha nu jävlar går det fort fram!!
    O ja mage det har man redan fått redan har jag fått höra 2 ggr OJ vilken stor mage du redan har fått och kan du ställa dig åt sidan så jag jag få se magen..
    Som gjort så vissade jag magen fram o sidan haha jag höl på att dö själv när jag såg min mage vid spegeln den är verkligen stor!!!

• 3 barns mamma84
    Majmamman:
    Gud vilen sötnos du har där inne i magen lika lik som sin mor lika söt
    ååh jag vill oxå nu e jag AVIS på dig vill oxå men när då ???? blir galen av att vänta..
    Imon går ju jag själv in i vecka 10 och fortfarande ingen jävla koll alls

Nu blir jag knäpp haha först var jag sugen på Jordgubbar i mängder innan jag fick ett +
    När jag fick + blev jag sugen på lakris det varade ca 1 vecka haha sen i förrgår blev jag snabbt sugen på Kesso och hade edt idag på knäckemaka haha med gurka och idag blev jag snabbt sugen på Chocklad som jag inte har varit på minst sen jag blev gravid nov 09 när mf var 15 dec 09 så idag har jag ätit Chockad och är förvånad av att jag gjorde det hahahaha hmm vad är detta vad blir jag sugen på imon då ???

• 3 barns mamma84

Är det bara jag som e redan rädd när allt kommer att starta och vi väntar på att åka in på förlossningen och krysta ut en melon från en litet hål ??
    Jag är livrädd redan och vägrar föda vaginalt och vägrar ta snitt jag är så JÄVLA rädd redan   livrädd för smärta och få ont och jobbigt och bara veta att jag ger upp och bara vill dö och inte klara av detta
    Shit har jag redan fått ongest av detta varför blev jag gravid shit vad ska jag ta mig till ???
    Hoppas det går över snart..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)