-
-
Jag orkar inte mer, han blir bara värre och värre. Han vaknade 1.30 och ville inte sova, nu gav jag upp och lät sambon ta över. Han sover sämre nu än när han var nyfödd. Ligger bara och gråter och känner mig värdelös :(
-
Ludicrous: ja vi hade ju det :( han somnade halv åtta igår, vaknade tio, tolv. 01.30 och var vaken till 3.30, 4.30 och 07. Nu ville han upp så sovmorgon blev det ju men har knappt sovit i natt.
Jag vet varken ut eller in. Han ville inte sova mer än en halvtimme på hela dagen igår. Maten är trög, oftast vill han bara ha ett par skedar sen totalvägrar han allt annat än flaska och fruktpuré. -
Nej, läsa upp betygen blir det inte tal om. Man får dessutom bara läsa upp kurser man inte läst eller inte klarat här. Är rätt nöjd med mitt snitt :) nej, det blir högskoleprovet och hoppas på bra poäng, annars får man göra om det :)
Majorima: vad skönt det låter, är avundsjuk vill jag lova! Hade varit guld värt om Elliot blev sig själv igen. Blev han som Tim hade det varit ännu bättre! ;) -
Du var väl inte höggravid i somras? :p
-
Hittills har natten sett ut såhär: somnade 22.30, vaknade och åt 00.30, vaknade och åt 03.20... Tippar på minst ett uppvak till innan det är "morgon".
-
Nä det tycker jag inte. Alla är ju olika med hormonnivåer och sådär. Vänta några dagar och testa igen :)
-
Elliot vaknade 6 och 9.30 också. Usch vad trött jag är! ^^
-
Hahaha
inte helt helt fel ;) -
Linasmamma: jag hoppas det inte är värsta ihållande grejen för oj vad det tär! Hur mår du nu förresten? Kram