December Bebis 2010 :)
Minifer-
Jag tål ju inte äpplen (kärnfrukter) tyvärr...
Minifer-
Jag tål ju inte äpplen (kärnfrukter) tyvärr...
Hej allihopa!!
Idag är jag bara och snabbläser härinne. För 11 år sen låg jag idag på förlossningen i denna stund!!
Vår äldsta fyller 11 år iadg! GUD så fort tiden går. Så henne har vi firat och äldsta killen har precis avslutat sitt fotbollscup så nu är jag bara hemma och laddar nya krafter för att åka de 6 milen till sambons hemma match som är nästa på schemat!!
Hektisk men härlig dag, med massa SOL!!
Jag mår mycket bättre. Har inte tagit postafen idag och mår bra. Har mycket bättre mage med, tror att penicillinet gjorde att jag blev smre med för sen jag slutatde med det så har jag märkt stor skillnad!
Jag har lite molvärk och ömma bröstvårtor och illamående på kvällarna. Inte alls farligt dock...
Skönt skönt barar bebis fortfarande mår bra så!!
Härlig helg på er nu!!
Stor kram, E
Hej tjejer.
Jag har också mått illa framför datorn så jag har bara snabbläst härinne.
Jag mår mycket bättre idag och igår...Nästan så man är rädd att något gått fel..
Mår knappt illa och har pyttelite molvärk och pyttelite ont i bröstvårtor bara. Skönt om det är ok fortfarande, tro att penicillinet gjorde mig dålig också förra veckan.
Sexlust har jag, men inte ork...Blir någon ggn eller två i veckan nu bara, men det tar man ju igen sen ![]()
Hjälp vad ni skriver mycket!!
Välkomna ni nya i tråden! ![]()
Måste fråga omd et är någpon mer som tar postafen varje dag, som jag...Hur länge kan man göra det och det är ok?
Jag mår ju sjuukt illa på kvällarna men bra på dagarna och det beror säkert på att jag tar en tablett på morgonen då jag stiger upp. Det hjälper verkligen!!
I morgon är det BM dags för oss, ska bli spännande! Då får vi nog en tid för KUB och så blir det provtagning osv.
Vi har idag haft superväder och tagit det lugnt efter jobbet och promenerat och suttit i solen, lovely!
Hinner inte FL:a så mycket som vissa andra men det går i perioder och den här veckan är full rulle hela tiden och då hamnar dator sist på min prio lista...Hoppas ni kommer ihåg mig trots mina få inlägg
Är det fler som är precis som jag i v.9+2 idag??
Nu ska sambon och jag kolla förlossningskliniken.... ![]()
Hej.
Har varken haft lust ork el tid att sitta vid FL de senaste dagarna, därför min frånvaro.
Var på inskrivning i förrgår. Det gick bra.
Fick tid för NUPP (som blir KUB och ev fostvattenprov vid ev osäkerhet)
Tid för läkarundersökning
Tid för RUL, och
ny BM tid.
Tycker tiden går sakta och är mest på ett uselt tjurigt humör...
Känner inte för något, men vädret är kanon och jag är som vanligt hemma ensam på Lördagar då sambon har fotbolls helvetes match (ja ni hör ju hur jag känner mig typ) + att dom ska ut i kväll efteråt så han kommer väl inte hem förren i morgon då laget finns i en annan stad, givetvis.
Ungarna kvider och rullar här på golvet så jag måste väl fixa picnic korg och dra ut till barnfestivalen här i stan...snark!!