Håller tummar o tår o era bebisar kommer se så fina ut där inne
2 st som skulle på VUL va??
Nån mer sen?
Jag ska inte förrän nästa tisdag....evigheter tillsdess,måste även ta ledigt från jobbe nåe timme då vi fick en knas tid,tänk om de inte skulle visa sig blivit bättre..hualigen!!
Har med lite olika smärtor ibland..idag när ja låg ner kändes de skit mysko,men gick över sen! Usch att man måste oroa sig så mycket hela tiden 
TheUnknown skrev 2010-05-02 18:42:45 följande:
Hej alla.Kan ju inte låta bli att kika in här då å då.. På tisdag ska jag och sambon på samtal på gyn och VUL, då vi inte vet hur vi ska göra med det lilla livet i magen.Senaste dagarna har jag mått superilla på dagarna. Jag mår inte illa på morgonen utan det är värst under dagen. På kvällarna kommer även halsbrännan. Brösten har växt och gör ont och jag har molvärk. Jag fäller hår som en hund!! HahaMitt humör är värdelöst.. Jag blir såå jävla pissed off för ingenting, jag och sambon har haft några rejäla bråk med skrik o allt :( Det kan ju iof även vara en kombination mellan alla hormoner och att jag inte mår bra psykist just nu, eftersom vi ju inte bestämt oss.. :(
Hoppas allt löser sig för er!! Kommer nog bli jobbigt o titta på bebis där inne,men hoppas allt ser fint ut i varje fall! Tänker på er!
Har ännu inte fått några direkta humörsvägningar som tenderar i utbrott,hihi!! De hade jag förra grav,som slutade i MF! skit jobbigt va de,så förstår dig,jobbigt när allt bubblar i en hela tiden och som sagt nu e du ju ännu mer känsligare!!