Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Här är en till som börjar bli krasslig.. Hoppas du mår bättre idag Moma, så att du slipper ställa in UL.

Nu ska jag ner till Östra och ta ett prov, eller om det var ny spruta nu. Jag är lite dement emellanåt så jag minns inte. Sen ska jag städa lite, för vi får besök. Men vete sjutton om det blir jobb idag, får känna om en timma hur jag mår.

• Karttikeya

Jag har på något vänster lyckats sträcka mig i ryggen. Tror det var när jag lyfte ner min cykel från cykelstället på bilen igår. När jag kom upp i lägenheten efter det så började det hugga vid skulderbladet på höger sida. Sitter i idag också, när min karl masserade igår skrek jag i princip av smärta så det fick han inte fortsätta med. Kul det ska bli att jobba tre dagar i rad nu.

Men det är dessa tre dagar, sen fyra dagar i nästa vecka, sen har jag jobbat KLART för denna sommar!!

• Karttikeya

Morgon.. Drömde att jag fick missfall i natt och att vi inte skulle kunna bli gravida igen.. Rynkar på näsan Vaknade med stora tårar rullandes ner för kinderna. Sjuka hjärna!

Men när jag satte mig här så började bebis rumla runt. Känner den väldigt ofta nu och har lyckats känna utanpå magen också. Det är så himla mysigt <3

Vad jag längtar tills december!!

• Karttikeya

Tänk såhär, det är ett övergående stadium. Ni kommer vara fina och smala lagom till nästa sommar igen. En annan är valross konstant, så.. Puss på er ^^

• Karttikeya

Vore ju bra om du kan få bli sjukskriven ondar. Låter som om du har det jobbigt.

Jag har det inte så jobbigt med ryggen ännu, det är helt klart uthärdligt. Däremot sover jag inte tillfredställande om natten och jag som verkligenb behöver mina 9 timmar har det jobbigt när jag ska jobba 14.30-22 som idag och går på och jobbar 7.30-16.30 i morgon.. Jobbar 7.30-16.30 på onsag också, men SEN ÄR DET SLUT FÖR I SOMMAR! WOH! Kan jag bli människa igen då tro? Visst att skolan börjar igen, men då blir det förhoppningsvis inte lika många hopp i dag-kväll-dag-kväll osv osv. Ska ju praktisera på ett sjukhus och dom jobbar väl också i skift.. Men det är inte heltid i varje fall.

Ska till en sista vårdtagare innan jag får gå hem, sen ska jag våldta min karl (på skoj) och sen SOVA. Kommer förmodligen vara lätt död i morgon, jag beskyller lilla säl! <3 Den lever förresten rullan därinne, speciellt om kvällarna vid den här tiden, då undrar jag om det inte är sm i frisim därinne.

Nu ska jag göra ett sista ryck innan hemgång, vi höres!

• Karttikeya

Godmorgon på er. Har knappt sovit alls inatt. Får hoppas mina vårdtagare är snälla idag, haha. Konstigt nog känner jag mig inte så trött nu. Men det kommer säkert snart, strax innan och efter lunch brukar det vara som värst ^^

wewish: Hoppashoppas på en majbebis! <3

• Karttikeya

Just det. Vecka 21 idag! Skrattande Jisses, halva tiden kvar bara.. Detta går ju sanslöst fort.. Fast, om jag får bestämma är det lite mer än hälften kvar, vill ju gå över åtminstone 4 dagar ^^

• Karttikeya

Nu sitter jag här på jobbet och har inget att göra.. ^^ Ska strax iväg till en vårdtagare innan lunch. Sen har jag ett 135 minuters städ att se fram emot, haha..

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-08-11 10:06:18 följande:
    God morgon damer! Fick sovmorgon och det var underbart! Inte sovit såhär länge på hur länge som helst. Vaknade och hade jätteont för jag var så kissenödig

Nu sitter jag i sängen med min gravida katt och myser! Idag blir det städdag för oss!
    Åh har du en gravid katt? Mysigt ^^

Får också ont när jag är sådär superkissenödig. Känns som om urinblåsan ska explodera ungefär. Ytterst skönt.

Jag måste verkligen köpa en ny behå.. Mina tuttar väller över.. Har väl 85 C nu, har aldrig haft så stora bröst, varit en ganska liten b-kupa förut Förvånad Cool
  • Karttikeya

Blääää, måste nog köpa stödstrumpor.. Mina fötter och ben blir riiktigt svullna om dagarna nu.. Spelar ingen roll om jag går mycket eller sitter stilla, ser lika illa ut ändå.. Rynkar på näsan

Svar på tråden December Bebis 2010 :)