Momalicious skrev 2010-08-15 11:22:17 följande:
Ursäkta, blev lite fel när jag skrev ;D Men skatten diffar på bilen iaf, det var det jag ville få fram haha.
ondar skrev 2010-08-15 08:24:27 följande:
Å va underbart! Jag satt precis o tänkte på det o tänkte fråga hur det gick:). SÅ glad för din mamma skull

.
Tack för det du skrev om sen avnavling också:). Skriver jag ett brev jag med så blir det definitivt med där också, du hade många bra punkter får jag säga:). Vilken tur att familjeliv finns

Usch din stackare! Jag lider med dig! Hoppas du slipper vara sjuk lika länge som jag, kan säga att det börjar bli ordentligt tröttsamt nu

Hoppas du får se på film och mysa med te och allt du vill ha dig! Krya på dig!
Och jag kan inte låta bli att anmärka, för sådan är jag. Haha. Äger en VW passat -95 som är lastbilsregistrerad diesel, betalar ungefär
1800 i skatt/år för den. Min VW golf -97 är inte lastbilsregistrerad diesel, betalar ungefär
6000 i skatt/år för den. Det suger stenhårt. Båda drar dryga halvlitern milen plus att jag kör på *host* fuldiesel *host* och kommer därför undan med ungefär 500 kronor i månaden på diesel! (en tank). Nu drömmer både jag och min karl om att kunna köpa en nyare bil. Men köper man diesel så spelar det nästan ingen roll, man får betala ungefär 5000 i skatt/år ändå, även om det är en -01a, -02a eller så.

Förlåt, nu babblade jag vidare.
Ja, jag hoppas att jag snart blir frisk. Men är ännu sämre idag än igår, så antar att det kommer ta ett tag.. Har inte världens bästa immunförsvar jag heller och det sätter sig i bihålorna direkt = AJ! Ja, det är nästan lite varmt ute för te, skulle helst av allt vilja ha cola.. Får bli äpplejuice! Men vet du vad? Allt smakar slem ändå! Haha..