Willes Mamma 08 skrev 2010-09-21 14:25:45 följande:
Det är sååååå myspys...varit hemma nu några dagar från jobb så då har jag verkligen kunna fokusera på bebis.
Ohh den sparkar för fullt så de kittlas,haha! Ibland på höger sida,ibland vänster i bland uppe o ibland nere...ja gud vilka ställningar den har,haha!!!
Vad har ni köpt nu tjejer för något till era bebisar förutom vagn???
Tell me.....e sååååå shoppingsugen till bebis!
Kommer ni ha vaggael spjälsäng??? Vi har en leander vagga som hänger i taket...hur fin som helst. Måste införskaffa lite små baby täcken m,m.
Vart kan man hitta de?? Ikea? de har väl bara för spjälsängar va??
Hihi mysigt med bebisrörelser!
Här e allt införskaffat utan "vårdartiklar" som blöjor, olja osv. Saknas gör även täcke och kudde till spjälsängen, funderar på ett istoppstäcke men har inte bestämt mig ännu.
Ikeas storlekar stämmer ju dels inte med andra företags påslakan/örngott och sen e det lite andra saker med deras täcken jag inte trivs med.
Babytillbehörsaffärer, jysk osv kan du nog hitta täcke till vagn/vagga. Annars finns det ju på tradera- nya alltså:).
Momalicious skrev 2010-09-21 14:34:56 följande:
Hej hopp! Sitter på körskolan och äter lunch och väntar på en körlektion. Har bytt körlärare vilket strular till det lite och gör så jag inte kan få ihop 19 körlektioner på dessa två veckor. Men men, inte mkt att göra för en dålig lärare tänker jag inte betala för! I värsta fall får jag göra färdigt kortet när bebis kommit så får Tomas vara pappaledig den perioden. Men tar inte ut nåt i förskott!
Kan tillägga att min nya körlärare är underbar! Hade nyss min första lektion med honom och det var skitbra! Nöjd som bara den att jag bytte! nu är jag på g hem :)
Härligt o höra att du fick bytt och att det känns mkt bättre nu:). Vart läser du nånstans?
Underbart att du e på g nu :D Vet hur mkt du vill det här!
---
Jag ligger hemma magsjuk o febrig så missar första tillfället med vår föräldragrupp idag, pappan går inte heller eftersom inte jag kan och det förstår jag verkligen. Nästa gång kan inte han så då blir det bara jag.
Försöker äta o dricka så mkt som möjligt så bebis mår så bra som möjligt där inne:(, den va mer vild än nånsin inatt när jag mådde som sämst, lilla galningen