Inlägg från: ÄlskarMina |Visa alla inlägg
  • ÄlskarMina

December Bebis 2010 :)

Vi kan väl bestämma kvart över tolv vid tant grön då? så behöver jag inte känna mig stressad med den här magen! Gravid haha! 

Kul det kommer se ut när 4tjockismagar träffas utanför! hihi! 

Förresten..är det någon som vet ngt gott "överdrag" på tårta som ni kan rekommendera? Har dålig fantasi och sambon fyller 28år idag! Hjärta Har botten och mellanlager och lite allt möjligt som man kan lägga på..men hur?

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina
    Emelle skrev 2010-11-16 20:25:03 följande:
    Jag inboxar mitt nr nu så kan väl du messa mig i morgon fm vart vi ska mötas...Du och ludicrous har väl lite kontakt så ni kan väl bestämma...
    Kannan blir superbra för mig. Kanske kan vi ses utanför där vid kvart över 12.
    Messar du ÄlskarNova detta med??
    Jag är här nu..har inte koll på mobilen ikväll. Har grattat älskling ikväll. Hjärta Men jag ser vad ni skrivit nu. 
    Där ni bestämmer sen kan ni ju förklara för mig sen vart det ligger så jag vet..messa mig imorgon isf någon av er.

Jag hoppas bara jag hinner till kvart över tolv..har läst på nätet om dessa bäckenmätningar och en del verkar få ta om bilderna om inte läkaren är nöjd. Så om jag kommer sent så är det därför..men hoppas såklart det går smidigt och fort!  
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-17 18:26:32 följande:
    Jätte skoj med när dejt idag
    Det va nån mer va som bodde i närheten?? NhjärtaD?? Vore jätte skoj om vi alla som bor nära kunde ses sen när alla bäbisar e ute jue

Gud,fick lite smått panik idag... Måste börja handla lite saker till bebis o mig,så som blöjor m,m! Oh sen faktiskt börja tänka på o sätta upp alla fina saker till bebisen!! Är i v 37!!
    Ja, jättetrevligt att träffa er alla! Som sagt, det får vi göra om sen när bebisarna är här! Ni får gärna komma till mig i Virserum som nog ligger i mitten från er V-vikare och NhjärtaD som väl är "Växjöare"? 

• ÄlskarMina
    NhjärtaD skrev 2010-11-17 20:15:42 följande:
    Hur gick det på din röntgen förresten?
    Min röntgen gick bra..men jag vet inga resultat. Otroligt irriterande då de faktiskt bad mig att sätta mig i väntrummet efteråt eftersom läkare skulle granska plåtarna. Sen kom de ut efter en stund och sa Tack, då var du klar att gå. (?) liksom, varför skulle jag då sitta kvar och vänta? 

Men på måndag ska jag till MVC och då tänker jag kräva svaret på mätningen. Skrikandes 

Sen tycker vi som sagt att du också kan hänga med oss på en babyträff sen. Så kommer ni hit allihopa. Baby Du har ju 7mil till Virserum, så det är ca.1h med bil. Ni andra har ju som sagt 11mil hit, så 1,5h. 

• ÄlskarMina

moorning! 

Jag ringde nyss upp familjerätten och de sa att de inte ordnar faderskapspapper förrens bebisen är född? Jag skulle få ett välkomstbrev med information och sen en kallelse.
    Lustigt att det inte går att ordna i förväg i vår kommun när ni andra kan det? Obestämd hade varit skönt att få det gjort redan. jaja...

Emelle: Ja, jag tycker nog att du kan räkna dig själv som höggravid! Gravid  Tack själv för igår! som sagt..mkt trevligt!

• ÄlskarMina
    sarashjärta skrev 2010-11-19 01:58:54 följande:
    Lund är de bästa i mina ögon. Fantastisk Mysig personal men framörallt är förlossningen och patienthotellet mycket fräscht! Nu lider denna graviditet mot sitt slut, om 2 1/2 timme ska denna svensken upp igen och duscha sig med deskutan! Sen bär det av mot Lund och vårt snitt :) nej, om man skulle prova sova, kanske inte är en total omöjlighet, längre!!! :)
    Åh just det! Vilken bra dag idag då!! Baby Vi andra är inte ett dugg avundsjuka..nädå! Drömmer
    Kram
  • ÄlskarMina
    mamma smurfen skrev 2010-11-19 10:05:08 följande:
    Då har man äntligen hamnat i V38, dvs är 37+0 Veckor långt gångenGlad
    Å enligt statistiken så är jag nu i det "veckospann" där flest bebbar kommer ut (38-41)
    Å, återigen, enligt statistiken, så BÖR jag få barn INNAN V40 pga att jag är omföderska....Solig

BULL SHIT säger jag om det!Demon

BARA för att det STATSTISKT sett är på det här sättet, så kommer min Busa inte att komma innan mellandagarna, 2 veckor försenad...det FÖRSTA hon kommer göra är att räcka lååång näsa till mig, vända sig till sin pappa å fliiina .....

(de va iaf va jag drömde skulle hända inatt.....) 
    haha! vilken dröm!
    Min mamma ringde mig för en halvtimme sen och hon hade också haft en sjuk dröm inatt om mig och bebis. Att vi var och hämtade min dotter i skolan och att jag satte mig på en bänk och stönade till lite och plopp så hade lillebror kommit ut! haha! Hon var tvungen att ringa mig för att höra om jag hade några känningar ännu..hihi! 
    Men inga känningar här inte..Obestämd
Svar på tråden December Bebis 2010 :)