December Bebis 2010 :)
Haha lillebror kan komma när som hällst
Men vad vill du föda nu eller snittas ?
Magen sprängs med min 4kg-klump därinne! Det vore faktiskt häftigt att få pröva på hur värkar känns och att föda ut en bebis så som det är "tänkt". Men som sagt, om 1v och 5dgr är det TUL och då hoppas jag de bestämmer sig för snitt. Förra snittet gick så bra så att jag har inget emot om de säger det. Licebe: Grattis på din födelsedag!
Man får ju lite julkänslor minsann..här har det snöat i 2dgr och var ute en sväng nyss i det hala. Inget skoj dock att skrapa rutor. Skulle vara gutt med ett garage, men har inte plats på gården och markägaren bredvid är tjurig och vill inte sälja åkern bredvid vår tomt fast den knappt används *suck

Just nu ser det ut såhär därnere..men har märkt att trots att vi pumpar och skrapar ner i brunnar så kommer det mer.. så det tar sig ju in iaf! Hela gräsmattan är precis sank och brunnarna fulla. Så nu ska det grävas ett dike där det är som högst och leda bort vattnet från huset. (Bor på sluttande tomt med huset i sned nerförsbacke liksom) SEN kan vi ta tag i projekt källare då det faktiskt gör ngn nytta det man gör.