December Bebis 2010 :)
Kram på er båda!
Så fort jag får reda på mitt praktikschema, som jag antagligen får efter den 1a september, så vet jag när jag kan
Så fort jag får reda på mitt praktikschema, som jag antagligen får efter den 1a september, så vet jag när jag kan
Jisses vad jag är seg idag.. Hostat hela morgonen och huvudet värker, yayyy!!!!!!!!!!!!
Idag ska jag o karln till Uddevalla för att hämta grejer i hans garage som han sagt upp.. Sen vill jag nog bara hem och slappa.. Har haft bättre dagar..
*gnällig* 
Vecka 22 idag! Tjoho! Magen växer och växer, tror jag.. Känner mig fortfarande mer fet än gravid 
Moma: Men vilken idiot.. Jag hade också en sådan deal med min historialärare.. Han höll dock sitt ord.. Man blir maktlös i en sådan situation.. :/ Hoppas verkligen att det löser sig utan alltför mycket trubbel, sådant där kan gnaga hål på en innifrån.. :/ Idioterna här på FL (host) behöver du inte bry dig om. I vissa ämnen så är det bara bittra gamla käringar o gubbar som svarar och dom gillar helt enkelt att göra det surt för vissa..
Mina har bara kommit iaf..