Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Mysmamma70 skrev 2011-01-14 12:13:04 följande:
    Ja, du verkar få långa barn... Cool

Här mäter man inte längden förrän barnen börjar räta ut sig.
    Räta ut sig ? va e det ? benen eller ?

Ja haha långa barn herregud men,men då kan som lyta upp sin mamma när jag ska högre upp
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

willes mamma:
    Ja här med men här e man ju lugn haha låter babyn sträka ut sit ben själv haha och det går ju om man är lugn

• 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2011-01-14 13:10:46 följande:
    ja,snacka om växtvärk...tur man inte växer så hela tiden sen,haha tänk va långa alla skulle va då:-P
    Förstår ju inte hur det kan vara möjligt likom ..
    Han har varit liiiite jobbig i några dagar haha så det e nog det.
    Men känner bebisar att dom växer ? Drömmer

Hahaha ja det vore ju sjukt om man själv var liten och alla längre lika långa som husen hahahaha och slutade aldrig att växa
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2011-01-14 13:15:29 följande:
    Ingen aning faktiskt....hum...stackarna om de gör de, de gör ju så sjukt ont i sånna fall, av det man kom i håg
    JA eller hur shiiit jag grät massor när jag hade växt värk det görde ju värre än föda barn ju och fy vad ont det gjorde ..
    Men skönt att det blev bättre och att man stannade i sin normala kvinno längd 164cm wow jag är lååång hahaha (Not)

Tror sonen hade några dagars en han har varir hämskt jobbig coh gråtit i floder och pekat på sitt ben ..
    Men hans höft går IN så otropeden på sjukhuset sa att när han får växt värk kommer han att ha jobbigare än vad dem andra har
    Hans föft går in bara för att han var så stor inne i magen och det knäcktes till i hel plats på honom.
    Men man ser inte då han går utan han går in med sin ena fot bara lite ..
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2011-01-14 13:14:08 följande:
    ja de flesta barn skriker ju,vilket gör att benen sträcks ut automatisk och då brukar de fånga upp de o hålla fast de en kort sekund för o mäta Inte så att de tar o bänder ut benet,hehe :-P

Usch de ser sååå kallt o obehagligt ut o ligga på den där plankan när de ska mätas o den där skålen när de ska vägas, att de inte kunde komma på något lite mer mjukare o mysigare för dem
    Håller med..
    Men idag var Elias lugn kille haha han bara låg dör och gugglade sina små ljud och tittade upp mot taket
    Och läkaren lyssnade på hans hjärta och munnen (torsk) och ögonen och ja geggan finns kvar men det var bara o tvätta o tvätta ..
    Och sen vikt o längd.
    Sen såklart aaaaaaatack mot massa bröst hahaha

Och jag beställde P-piller ska börja med dem så fort jag får dem behövde inte vänta på mensen då det tar längre tid när man ammar (del eller hel ammar)
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2011-01-14 13:26:12 följande:
    Har läst att när de är så här små så känner de inte av nån växtvärk, brukar komma runt 2-3 års åldern....Nova har haft perioder med växtvärk

Willesmamma: Ja det är tur vi lever nu

Usch blir så nojjig när lillan ligger med sin älsklings filt & drar den över ansiktet men hon älskar det, men jag är rädd att hon slutar andas
    Du ska inte vara rädd min sover med sin snutta över ansiktet och jag vet att inget händer jag har mamma instikten hur det nu heter hahaha
    Amadeus gjorde samma sak och ÄN idag har han snuttisen o sover med
    Dom vet när det är jobbigt och tar bort den eller skricker ..
  • 3 barns mamma84
    Mama Jessie skrev 2011-01-14 16:27:48 följande:
    Här har dom mätt vid varje bvc-besök, de sträcker ut benen.Vilken tjockis jag måste ha här hemma då, 5105g och "bara" 56 cmGlad
    Var 3945g och 52 cm när han föddes på bf-16 så han har inte vuxit så himla mycket på längden, mest tjockat på sig :)
    hahaha eller hur vad ger du honom grädde haha
    han kom här BF-15 dom tog ut honom innan .
    Så vikten oj och längde ojoj haha
  • 3 barns mamma84

Jag hade sex igår med sambon kände mig tvingad vaför jag hade sex med honom om jag inte kände lust ja det var sambons förtjänst
    Han sa att han inte fått sex på länge ja som stämmer då jag haft avslag !! som tog slut för 4 dagar sen ca och ja vet ni vad han sa för att få mig i säng !!!
    ''Det känns som du utnutjar mig för sex när du vil bli gravid''
    Då fick jag nog han fick sex men med en sambo som grätt medans han satte på mig..

Nu har han inte kommit hem än
    Tror vi glider ifrån varandra .. han sa förlåt och kännde direkt panik då han tyckte det känndes som voldsex men det var det inte alls utan jag kände mig presad

• 3 barns mamma84

Han fick dålig samvete o avbrydde o sa direkt om jag grätt o kramade om mig ochsa förlåt 1000 ggr och sa att han älskade mig..
    och jag vet ju att jag älskar honom men igår kände jag mig så pressad av att få höra något från hans mun !!!
    FY FAN !!!

• 3 barns mamma84

deli:
    Han är snäll o så han har slutat slå mig så det är bra men igår när han vräker ut detta gör mig sårbar ..
    Vet inte varför han klämmer ut detta idag har jag tänkt massor på detta och skaffade P-piller.

ludi:
    Ja han sa förlåt men det sitter fortfarande fast i huvet och jag känner mig äklad idag ska jag ta ett allvarligt prat med honom men han har inte kommit hem än

Halig:
    Det e ju det man ska inte ha sex om man inte känner för det och jag sa till honom igår jag vill inte då jag känner mig som oskuld jag får ont och jag vågar inte än men NÄÄÄH inte vill ahn lyssnaGråter
    Han är som en barnrumpa så fort han inte får sin vilja igenom då jävlar blir han arg o sur!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)