December Bebis 2010 :)

Här mäter man inte längden förrän barnen börjar räta ut sig.
Ja haha långa barn herregud men,men då kan som lyta upp sin mamma när jag ska högre upp

willes mamma:
Ja här med men här e man ju lugn haha låter babyn sträka ut sit ben själv haha och det går ju om man är lugn ![]()

Jag hade sex igår med sambon kände mig tvingad
vaför jag hade sex med honom om jag inte kände lust ja det var sambons förtjänst
Han sa att han inte fått sex på länge ja som stämmer då jag haft avslag !! som tog slut för 4 dagar sen ca och ja vet ni vad han sa för att få mig i säng !!!
''Det känns som du utnutjar mig för sex när du vil bli gravid''
Då fick jag nog han fick sex men med en sambo som grätt medans han satte på mig..
Nu har han inte kommit hem än
Tror vi glider ifrån varandra .. han sa förlåt och kännde direkt panik då han tyckte det känndes som voldsex men det var det inte alls utan jag kände mig presad ![]()
Han fick dålig samvete o avbrydde o sa direkt om jag grätt o kramade om mig ochsa förlåt 1000 ggr och sa att han älskade mig..
och jag vet ju att jag älskar honom men igår kände jag mig så pressad av att få höra något från hans mun !!!
FY FAN !!!
deli:
Han är snäll o så han har slutat slå mig så det är bra men igår när han vräker ut detta gör mig sårbar ..
Vet inte varför han klämmer ut detta idag har jag tänkt massor på detta och skaffade P-piller.
ludi:
Ja han sa förlåt men det sitter fortfarande fast i huvet och jag känner mig äklad
idag ska jag ta ett allvarligt prat med honom men han har inte kommit hem än
Halig:
Det e ju det man ska inte ha sex om man inte känner för det och jag sa till honom igår jag vill inte då jag känner mig som oskuld jag får ont och jag vågar inte än men NÄÄÄH inte vill ahn lyssna
Han är som en barnrumpa så fort han inte får sin vilja igenom då jävlar blir han arg o sur!