Skönt att allt var bra iaf

Karttikeya skrev 2010-06-30 16:57:22 följande:
Hej på er... Uuuurk nu har man kommit igång med sommarjobbet och det är en ren plåga! Trivs jättebra och det är inte så "jobbigt", men jag blir sååå trött om kvällarna.. Jobbat måndag-tisdag-onsdag och ska jobba fredag-lördag-söndag. Tur man är ledig i morgon i alla fall, då ska jag passa på att göra INGENTING ALLS! ^^
Puss på er!
Ja fyyy, ta det riktigt lugnt imorgon!!!
TheUnknown skrev 2010-06-30 20:31:19 följande:
Jag fick datumet 1/1 2011 när vi var på UL, men tror inte den kommer då, men jag stannar kvari denna tråd ändå faktiskt =)
Kul födelsedatum.. 110101 ;D
hahha oj då
Klart du ska!!!
nu kikade inte kön??

Emelle skrev 2010-06-30 21:39:59 följande:
Ja det blir mitt fjärde

Karttikeya skrev 2010-06-30 16:57:22 följande:
Hej på er... Uuuurk nu har man kommit igång med sommarjobbet och det är en ren plåga! Trivs jättebra och det är inte så "jobbigt", men jag blir sååå trött om kvällarna.. Jobbat måndag-tisdag-onsdag och ska jobba fredag-lördag-söndag. Tur man är ledig i morgon i alla fall, då ska jag passa på att göra INGENTING ALLS! ^^
Puss på er!
Usch! Håller med om att det är en plåga att jobba just nu. HAr jobbat 7 dagar i rad och har en dag kvar innan vi tar långhelg! Längtar såå till semester v29!Håller tummar för att allt kommer gå bra och att vi går hösten gravida tillsammans! Kram
Det syns juh fan inte att du fött 3 barn innan, hur håller du dej i fom, blev grymt avis

så såg jag ut typ innan Nova & precis innan Elliot låg i magen....men nu verkar det rätt kört!
MalakiW skrev 2010-06-30 19:51:27 följande:
Hej igen alla underbara!
Tack för alla varma tankar! Nu idag fick jag brev hem angående väntelista för operation av mitt myom! Yes!! Det kanske innebär att jag kan få ta bort myomet i sommar tidig höst!! Hade varit så skönt! Känner att det håller på att vända för oss nu! Plötsligt händer det (som man säger i trissreklamen!)
Åhh tänk om tänk om jag skulle kunna få hoppa in här efter ha plussat i augusti eller något! Vilken lycka!
kramar i mängder!
Ooooooo vad kul

ele ja inte att opereras kanske

men att du snart kan bli gravid igen & för att vara det med!!!
kraaamar