December Bebis 2010 :)
"God" morgon.
På klagohumör idag. Mår inte bättre än igår, lika snorig, lika ont i bihålorna. = BLÄ.
Har dessutom plågats av hemska drömmar de senaste nätterna. Drömmer om att min karl plötsligt säger att han känner sig för bunden och att han inte vill detta längre, varpå han lämnar mig. Så vaknar jag gråtande och han undrar såklart vad det är och då får jag den där försäkran om att det ALDRIG skulle ske och det vet jag såklart, det är bara mitt huvud som spelar mig spratt. Han är så himla fin och min värsta mardröm är att han inte vill ha mig längre. Men behöver min hjärna hitta på så verkliga mardrömmar om det? :S
Jag vaknade alltså mitt i natten och grät, fick massor av goa kramar och pussar och härliga ord och somnade gott igen. Sen drömde jag att JAG var otrogen. Men inte nog med det. Jag hade helt plötsligt blivit en man och satte på en random brud i rumpan, haha.. Som dessutom såg ut som en kvinnlig variant av min karl.
Jag säger då det..
Underbart!!
Sen har jag inga kläder.. Tur jag ska till Ullared snart så jag kan köpa mig två till tunikor eller så, det kan man ju ha i vinter också