December Bebis 2010 :)
Fast på KK, inte på Förlossningen? fattar inte riktigt..
Fast på KK, inte på Förlossningen? fattar inte riktigt..
precis om inte förlossningen är på gång...
Mina värkar har mer eller mindre försvunnit..... men det trycker neråt och jag måste springa på toa jämt .... men oftast så kommer det bara några droppar fast än det känns som man är jätte kissnödig... jag misstänker att jag läcker fostervatten.....
men när jag reser mig upp så kommer det lite..... måste ha binda på mig annars så använder jag nog alla trosor jag har på en dag.....
Hej på er. nya funderingar..... *ler* När sjunker magen? det sägs att den sjunker i slutet...
det är såhär, Jag gick och la mig i går kväll.... kände mig rigtigt otymplig.... kunde knappt vända på mig i sängen.... vaknade vid 4 tiden och kunde inte sova gick upp på toa... och kände jag mig mer rörlig/smidig det känns som magen har blivit mindre.... sen att man har ont i rästen av alla leder i kroppen är ju en annan historia....
Jag har 30 dagar till beräknad bf ..... Några värkar har jag haft idag. Min bebis är fixerad Är i v35+4
då har man varit en vända på förlossningen igen.....
Trodde att vattnet hade gått men det var "bara" en vattnig flytning... men sitter här men hyfsat kraftiga värkar....
Jag hade en sådan innan vi åkte in..... det känndes som jag kissade på mig....... kunde inte kontrollera det