Inlägg från: Jessika82 |Visa alla inlägg
  • Jessika82

December Bebis 2010 :)

hej alla, har en usel vecka.. allt känns jobbigt och vill bara hoppa över denna vecka och börja på nästa och hoppas att den är bättre

• Jessika82

Jag jobbar fast än jag inte orkar... (har chans för att få en fast tjänst..) har foglossning samandragnigar och det trycker neråt, har fått avslag på hp.

Det känns som man bara klagar fast man igentligen inte vill det. jag försöker att njuta av varje dag som går men det känns som man inte gör det för att man klagar om det ena och andra.

• Jessika82

Det var roligt att göra. jag och min sambo hade en stund tillsammans och gjorde denna. Jag ångrar att jag inte gjorde en när sonen var i magen...

• Jessika82
    Stefanie skrev 2010-10-04 20:15:59 följande:
    När jag låg där och väntade i förlossningsrummet (som var fint förresten) så hörde ja en kvinna som skrek en massa. Till slut var det inte bara skrik utan man förstod att det var nu det hände och sedan blev hon tyst och så hörde man bebisskrik. Jag fick kämpa för att inte börja gråta där. Det var inte skrämmande på något sätt, det kändes bara så vackert. Där föddes ett barn. Och snart är det min tur att vara hon som ligger där och skriker så fruktansvärt men sen får höra mitt barns första skrik. Tänk er tjejer, snart är det vi!

Här sitter jag nästan gråter  av det jag läser låter så vakert på något sätt
Svar på tråden December Bebis 2010 :)