December Bebis 2010 :)
Tur dem inte svälter helt o hållet iallafall
Precis! Vi frångick våra principer och gav Sempers fruktdryck blandat med lite vatten, det slank också ner. Vad gör man inte?:)
Elsa äter middag med oss mellan 17-18 tiden. Sedan får hon 150 ml välling. Äter välling eller ersättning 150 ml på morgonen vid 05-tiden, somnar om och vaknar vid 9-tiden, får då grötfrukost.
Vi har varit ihop i snart fem år. Tiden går så snabbt!
Idag har jag kunnat jogga för första gången på två månader då jag haft en seg inflammation i höften. HUr skönt som helst! Man blir lite sugen att ta tag i kroppen nu när vardagen återvänder och det blir höst. Det är så skönt att dra in höstluften i lungorna. Jag väger osm innan graviditeten men formen är ju minst sagt inte vad den varit. Löst på sina ställen och brösten små nu när jag har slutat amma

Jag gruvar mig för att börja jobba igen. är rädd för att jag glömt allt jag någonsin lärt mig. Byter dock jobb när jag slutar förälraledigheten nästa sommar. Vill aldrig jobba heltid igen så ungefär 75 % känns lämpligt. Jag funderar på att vara hemma hela nästa sommar också fast utan ersättning, bara unna mig ledighet nu mellan jobben medan maken är föräldraledig. Förlorar ju min SGI då men det gör jag ju ändå då jag går ner i tid från 100 till 75 %. Det är väl bara att jobba upp den igen tills nästa barn kommer. Minns ni hur länge man behöver jobba för att komma upp i SGI-nivå på föräldrapenningen?
 Grav-testet var ändå negativt igår och jag känner mig inte ett dugg gravid (sambon var lite ledsen ändå trots att det inte var under bebistillverkning *gull!)