Stoce skrev 2010-05-09 08:45:53 följande:
Oj, vilket äventyr. Och vad hemskt att komma in och personalen inte ens är trevlig?! Så underbart att allt såg bra ut i alla fall. Kunde de säga vad de berodde på att du hade så ont? Huvudsaken bebis lever och mår bra, underbart! :)
Ja de trodde de hade nåe me tarmarna att göra...men kanske berodde på UVI med?? Fick ju aldig något ordentligt svar av dem gällande de så ska ringa idag o höra!! Ja jag fattar inte varför personal ska vara sååå otrevliga,alltså jag skulle aldrig någonsin kunna vara ,jobbar själv inom vården! ohför mig e de helt otänkbart att de finns vårdpersonal som e så bakom flötet!!!
MalakiW skrev 2010-05-08 22:59:29 följande:
Ja sannerligen! Skönt att få göra VUL på tisdag. Ville få till ett VUL till i veckan, men de vägrar på kvinnokliniken - de är övertygade om att det är UVI jag har, så jag får bara gå runt med min lilla oro...
asså e inte UVI farligt och ha under grav?? De e därför ja e så orolig nu när de sa att jag hade vita i urinen o sen inte bryr sig mer!!
Mopplis skrev 2010-05-08 22:23:48 följande:
Jag går med småblödningar här- och de kommer inneifrån slidan inte nått annat.Är rädd och ledsen som tusan även om det *peppar peppar* verkar avta igen.Alla är snälla o peppar mig med de vanliga " det är vanligt med blödningar och kärklen brister osv osv"Men inget hjälper- jag vet allt sånt men ändå känner jag mig helt maktlö
s.Om det ska hända min lillebebis nått så låt det hända nu, ovissheten gör mig galen.Jag är inte positiv eller negativ- är helt likgiltig för jag vågar inte tänka på än det ena än det andra.Min sambo är bortrest och och jag vill inte tynga ner hans mini semester med sånnahär nyheter- men det är ju egentligen bara han jag vill ha som min positiva förstärkare.Tack för att jag får gnälla av mig iallafall, hjälper lite
hoppas du får komma in och göra VUL,vilken vecka är du i?? Vet det är hemskt o inte veta,de sliter ens hjärta i bitar!  Håller alla tummar o tår att det inte är någon fara med bebisen!