Haligh skrev 2011-09-20 22:22:50 följande:
Vi har också problem med nattningen, försöker att få in rutiner men nja det går sisådär. I princip jämt somnar hon lätt vid halv 8-8, är då så trött att det inte går att hålla henne vaken. Men -hon sover då ca en halvtimme och är sen desto svårare. Fortfarande vaken nu! Som att hon blir jättepigg att det power-napet! Brukar till sist lägga mig i sängen bredvid och sen lägga över henne, somna i egen säng är helt omöjligt. Lite jobbigt är det för vi har aldrig nån tid tillsammans bara jag och sambon..,
Så hade vi en period, att hon vaknade efter en timmes sömn. Då var hon piggare än någonsin och somnade först vid 23-tiden. Men helt plötsligt gick det över av sig självt. Just när jag trott att jag har haft koll på läget så ändrar hon sig, det är bara att hänga med.
Tack för att ni delar med er av era kvällsrutiner. När man är som mest trött bröjar man undra hur alla andra har det, om de flesta bara lägger ner barnen som somnar direkt:) Fast oj, jag ska inte klaga som får ha sovmorgon. Alla har väl sina svårigheter.