TheUnknown skrev 2010-06-06 13:04:24 följande:
Emelle - hur kan du vara i 10+3 när jag är i 10+2 o ligger en vecka efter dig :S ?
Ringde gyn nu från jobbet, men sitter ensam då vi bara är två på helgerna.. den andra är på rast. Ontet försvinner inte utan ökar istället och dom ville ha in mig direkt.. så jag får åka om drygt en timme när jag har rast istället.. Skönt att få det uppkollat ändå..
Skrev fel...11+4 idag.
Nainen85 skrev 2010-06-06 19:54:34 följande:
Hej, kan jag hoppa in i den här tråden? Vi väntar vårat andra barn. BF 29 december.

VÄLKOMMEN
Stoce skrev 2010-06-06 20:33:29 följande:
Tillbaka från fjällen. Igår kväll fick jag en forsblödning, som mens ungefär... ingen mobiltäcking och fast i fjällvärlden. Var riktigt läskigt. Lade mig ner, och det gick över på en timme. Idag kommer det knappt brunt, har inte och har inte haft jätteont heller, men är väldigt orolig... ska ringa BM imorgon. Har som mensvärk, men inte väldigt ont... usch, detta är INTE kul!!
Håller tummarna för att allt är bra med er bebis!
NhjärtaD skrev 2010-06-06 22:25:33 följande:
Vilken kanon helg man haft
Sol, kärlek, syskon, grillning, släktingar, Ölands djurpark, söndags middag & lite jobb...kan inte blir bättre!!
Jo det bästa är att jag slutat blöda från tarmen idag, peppar peppar!!
Känner mej så gravid & glad nu
Ska ta ett nytt kort på maggen innan sängen....
jobbn imorgon mellan 7 & 13, helt okej, men solen ska försvinna imorgon
kram på er
Härligt allt låter...grattis till friskare mage med

linasmama skrev 2010-06-06 20:50:34 följande:
Ja då har jag kommit hem igen då. Har varit fullt upp i helgen, skönt på ett sätt för jag har inte hunnit känna allt för mycket hur dåligt jag mått. Men har haft helt sjukt ont i huvudet och varje kväll har jag fått migrän. Så jobbigt när man bara kan äta alvedon, det hjälper inte på mig alls. Någon mer som haft det?
Vi var barnvakt till min sambos systerson som är snart två år. Och myste lite med hans lillasyster på 9 veckor

Jag fick ett par mamma hängslebyxor av min sambos syster.
Min sambos ena syster fick barn 28 Januari och hans andra fick 4 April så det blir tre kusiner i år. Det är en flicka och en pojke så vi kan få allt vi behöver av de
Hade sjukt mycket migrän med min äldsta pojke under graviditeten. Vila, tyst i ett jättemörkt rum....Du kan ju inte ta jättestarka tabletter nu el...Men det är jättejobbigt, i know! Drick mycket vatten...det kan hjälpa lite.
TheUnknown skrev 2010-06-06 20:47:12 följande:
Jo det gick bra och dåligt.. Dom vet inte varför jag har så ont men det kan bero på musklerna, gjorde döööont när han tryckte på magen!!
Fick göra ultraljud och se den lilla sparka omkring därinne, jättemysigt såklart! Fick med mig tre bilder hem o det tråkiga e att sambon tittar på dom , säger "usch man ser ju inte vad det är, göm dom där"..
Han som sa att efter första ultraljudet skulle jag få se någon som brydde sig och engagerade (??) sig.. Visst, han var inte med nu, men han har ju tillomed fått bilder...
Så bilderna ligger inkastade i ett alltialloskåp i köket bland glödlampor, ljus och pärmar...
Tråkigt med killen. Dock tror jag faktiskt att det kan bli annorlunda sen när han kan känan sparkar och absolut när bebisen väl är här. Tom min kilel som är superengagerad säger själv att det är svårt att känna likadant som mig men att det blir lättare och verkligeare då han kan känna sparkar osv. Tråkigt att inte ah hans stöd just nu förståss...man vill ju gärna ha det så, men ajg håler tummarna för att det kommer för dig med!