-
mens ?Haligh skrev 2011-02-12 17:26:21 följande:Något helt annat: vi skulle äntligen till att ha sex, drygt 6 veckor sedan fl nu. Men det gick inte, det var som att något var i vägen, så började det blöda. Sydde ju en hel del inuti, men det borde väl ha läkt nu? Inte varit på efterkontroll än, vet inte om jag borde ringa gyn istället??! -
Precis ja jag misstänker E haft men klarade sig shit men läskig tid detta med små oliverHaligh skrev 2011-02-12 17:20:42 följande:Jag tror att RS egentligen är vanligt förkylningsvirus, men att det sätter sig på halsen och därför små bebisars luftrör är små kan det bli andningsproblem. Läste att 50 % av alla barn under 6 månader har haft det så de flesta klarar det utan att behöva sjukhusvård.
-
Hemlagade semlor hihi jag har 12 st bollar jag gjort och ska bara svalna sen ska jag fixa och ta bort brödest och ta mandelmassa och grädde
Alltså i Dk finns inga semlor och vi firar inte semmeldag alls.
-
Det bästa för dig ring när du känner att jag måste eller ring på måndag DU ska kolla upp digHaligh skrev 2011-02-12 18:00:20 följande:Ursäkta detaljer men jag kände efter lite. Det är som ett hål neråt precis innanför, det tog liksom tvätstopp. Och det lär ju knappast att försvinna! Jag har blivit förstörd i underlivet!!! Ingen mens, det kom ju färskt blod direkt när vi försökte. Fick ju en rejäl bristning som fick sys på op.., -
NhjärtaD:
Åh jag sprade din blogg *Fniss*
Godmorgon flickor
Sovit nästan som en prinsessa
E vaknade kl 03 tiden och nästa 06 tiden och nästa 09 tiden
Nu sover han igeb efter han fick man kl 09 hihi
Nu ska jag bara vakna upp lite och sen städa och sen baka bullar idag blir det vanilje och kanel bullar
-
Så sista plåten inne i ungnen sen har jag varma kanel och vanilje bullar

-
Så nu smaskar barnen och jag varma bullar med varm oboy med massa grädde på

-
Trevlig alla hjärtans dag idag
Nu har jag städat och nu är det dags för lite mat i kroppen
Få se vad sambon hittar på idag blir spännade
Vad ska ni äta idag ?
-
Hahaha en till som ska 6:a idag idag slutade också mensen jippiiii
haha
-
Har inte tränat då kan ska hälst vänta men jag har sprungit liiiite då barnen har jagat mig haha
sen har vi inte badat ännu men vi har planerat nu så vi ska bada när vi får pengar
då ska vi till badhuset.