3 barns mamma84 skrev 2010-06-14 20:08:58 följande:
Majmamman: Haha sorry jag tog fel

men vore inte dåligt OM du gjorde det haha men nu har du ju en
Minifer:
Hoppas du har det bättre snart igen.. inte kul att känna sig så och inte ha det bra..
Hoppas epelande går bättre

tack så jättemycket! Har helt fastnat i alla spel på facebook nu, spelar farmville, treasure island och mafia wars samtidigt, haha suck..Hoppas imorgon blir en bättre dag!
NhjärtaD HAHAA, ifall han märker det kan han fan ha det, som lite payback för allt gravidlidande man genomgår, haha! Skönt att ha alla hemma igen =) Måste vara asjobbigt att behöva lämna bort sina barn för jämnan =/
Karttikeya skrev 2010-06-14 22:14:32 följande:
Det blidde svartbrunt, precis som det skulle. Hurra! Tur att man bara behöver färga utväxten.. Behöver två stycken kartonger med hårfärg bara för det.. Ibland är det dyrt att ha väldigt mycket hår! Behöver nog tre eller fyra stycken om jag skulle färga hela mitt hår i den längd jag har nu, haha!
Men i morgon åker lite av. Hur mycket återstår att se. Jag fegar nog ur som vanligt och bara toppar det litegrann.
låter som att du har lika mycket hår som jag brukar ha =) Blir jäkligt dyrt att färga när man behöver så många, blä! Har slutat nu (färga) för att jag inte pallar meket, just nu har jag en fin utväxt sedan maj förra året, hehe.
MalakiW skrev 2010-06-14 23:00:17 följande:
Hej alla,
Härligt att läsa hur era magar växer och hur ni planerar för era små!
Här är det väl lite ljusare i tunneln. Idag är nog min första blödningsfria dag (HURRA!) Sex dagar till och jag får både bada och sexa! :D. Annars sysselsätter jag mig med att läsa på om mitt myom (som jag hoppas att jag får ta bort). Mitt myom ska visst sitta så pass illa till att det ska minska risken för MF/MA med uppe emot 50 procent om man får ta bort det. Fast sen har jag läst att man måste vänta 6 månader innan man får bli gravid igen efter att man tagit bort det... Men ska höra med läkare först. Har tagit blodprov för att kolla om jag har toxoplasmos och har inte riktigt fått svar än men det lutar väl lite åt det. Tar en dag i sänder och just nu är det 74 dagar tills vi får bli gravida igen! Så sakta men säkert. När fortfarande en dröm om att få hoppa in i denna tråd som gravid igen i höst!
Minifer-sugen på lunch snart?!
All lycka och kramar till er!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad gött!!!! Fint att du fick taget provet också!
Jag såg paraplyet i hallen idag och tänkte JÄÄÄÄKLAR, haha! Jag lunchar gärna! Onsdag, kan du då?