December Bebis 2010 :)
Hej alla underbara...
Ligger vaken och kan inte sova, har legat och läst igenom lite om hur de går flör er, och jag gläds så med er & längtar till v.30 då vi får köra igång igen :)
Jag blöder till och från fortfarande och jag tror de är 2 eller tre v. sen idag..
Har tappat bort ordningen på dagarna, sörjer min mamma som tusan, de förlorade barnet oxå... sitter fasst i svart hål som jag bara måste ta mig upp ur snabb, har ju så mycket att se till att bli pigg och fräsch för v.30 för inte rubbas nå hemskt mycket för mig känner jag... men självklart har jag funnit livsglädje igen till dess, jag har ju en underbar man samt otroligt peppande vänner.
sen har jag er "min lilla tråd" jag kommer villja följa er till den dag var och en av er föder :)
Ni får ett happy new year :)
Åh jag och malak en lycklig vår/försommar :)) Inte fy ska de heller, eller hur gumman :)
Tack för ditt snabba svar igår :))
Nu ska jag gå¨och krypa ner brevid min man som gick och la sig för en stund.
Ta han om er!
Godnatt!

Ibland känner man verkligen bara för att klippa av det..
Tycker synd om sambon bara, jag får väl ställa upp, blir ju bra bara man börjar, hihi!
. Jag har bilder i galleriet på nuvarande barnrummet (långt bak tror jag) och den är jag/vi fortfarande nöjda med men nu ska vi ju flytta så det ska bli så himla kul att få göra ett nytt bebis/barnrum igen!!