December Bebis 2010 :)
Först tyckte hon sig känna ett säte (igen) så hon kallade in en annan barnmorska som även hon klämde och kände länge och väl, under tiden hon kände så flyttade bebis på sig och hamnade med huvudet neråt
. De sa att det kändes väldigt brett och jag kände hur jag blev lite nojjig men de lugnade mig med att den förmodligen bara låg lite konstigt:P.När andra barnmorskan hade gått och min BM skulle lyssna på hjärtljud så rörde sig bebis så kraftigt att det "ekade" i micken haha. Mamma som var med idag tyckte nog att det var häftigt och få höra sitt barnbarns hjärta
. Barnmorskan skrattade åt min bebis och sa att det e en riktig vilde hehe.Hon sa också att eftersom min bebis envisas med att fortfarande flytta runt så mkt så får jag ringa nästa vecka om jag känner att bebis ligger fel och vill komma dit för hennes åsikt och ett möte bokat på sjukhuset.
Hon tyckte absolut att jag borde göra ännu ett vändningsförsök om så blir fallet men hon sa också att det självklart är jag som bestämmer och jag tycker verkligen att det räcker med ett vändningsförsök.
Hon tyckte dock att jag skulle åka dit om det blir så iaf och prata med läkaren och ta ett beslut därpå. Så så blir det om den inte vrider sig rätt igen. Den ligger nämligen inte med huvudet ner just nu. Fattar inte varför den ska böka runt så mkt när den har det så trångt. Hela magen blir "bebisformad" när den börjar tumla runt. Galning

Nu ska jag mina älskade fyrbenta gå å lägga oss, imorgon bitti ska jag och Pappan till familjerätten och skriva på faderskapet samt ansöka om gemensam vårdnad så att allt förhoppningsvis e klart tills bebis anländer.
Hoppas ni mår bra allihop!Vil
Så då kan ja tänka mig att de e ännu värre för dig när bebis vänder sig!!
Lycka till på familjerätten!