Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

AnnaCL skrev 2010-09-20 20:40:59 följande:
    Jag har klarat mig från allt vad foglossningar heter men jag har ett konstigt illamående. Har varit utan några veckor och så idag, från en sekund till en annan var jag tvungen att kräkas. Vad händer med kroppen?Kräks

Du är slapp i magmunnen! ^^ Sen så har allt flyttats uppåt, du får mindre plats för mat osv osv.

• Karttikeya

HEJHå! Nu laddar vi inför en CACA!! (13.30-22, 6.45-15.15, 13.30-22, 6.45-15.15) Hurra! Ledig i helgen, då ska vi försöka få sålt min bil och snart så kanske vi hittar en ny också! ^^

Det var förresten halsbränna jag hade. En fruktansvärt smärtsam sådan. Idag har det så gott som släppt, men jag vågar inte släppa min goda (hm) meducin, så den får hänga med på praktiken.

• Karttikeya

Sedär, ett BM-besök till avklarat! ^^ Och alla värden ser bra ut, TSH vet jag inte ännu, men det känns som om jag kanske får öka dosen Levaxin ännu mer.

Blodtryck: 95/70, ganska lågt mot förra gången och för att vara en tjockis är det väl jättebra, hihi. Hade 120/75 sist gång.
    Blodvärde: 130, så det har stigit lite från 125 som det var sist gång, är ju inte dåligt!
    Blodsocker: 5,1
    Hjärtljud: 145
    SF-mått: 25
    Vikt: +8 kg. (det kunde varit värre..)

Fick också veta att jag är B positiv, skönt att veta att man är positiv i alla fall Cool

• Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-23 09:31:19 följande:
    Haha ja posetiv ska man nu vara hahah jag e negativ hahaha Tungan ute

skönt att allt såg bra ut vännen
    Ja, jag tycker också jag är ganska negativ, men min blodgrupp tycker annat, hehe. Flört

Ja, det är skönt. Jag som trodde jag fått högre blodtryck, haha! Hoppas det inte sjunker mer bara, blir nog jobbigt. Sen ska jag försöka stoppa den där viktuppgången.. Vätska kan man ju inte göra något åt direkt, men man kan ju tänka mer på vad man smäller i sig.. Drömmer
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-23 09:31:47 följande:
    Magbild i tråden finns la in igår
    Mysig mage du har! Min är faktiskt inte så stor.. Obestämd Men SF-måttet håller sig på "normal"kurvan, så då ska man väl vara nöjd!

Nu hickar bebis, det känns så jäkla konstigt, haha..
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-23 09:44:27 följande:
    haha smäller i sig ja då borde man bara kylla på sin graviditet måste ha hahahaha
    Ja negativa o posetiva det e toppen så länge man får posetiv som gravid hahaha

Min blodtryck ligger på125/80 tror jag den var helt okej..
    Blodvärdet mindre bra och blodsockret mindre bra = svimmar hela tiden o äter jens tabletter..Tack såg att en i en annan tråd sa att magen vuxit sen förra veckan blev lite orolig

Men att ha ett SF mått i normala kurvan är toppen du ska vara glad
    Din mage i fin o stor en med alla vi har ju olika kroppsbyggnad med vännen min

ååh jag har oxå hännt honom hicka men jag känner mäst att han har huvudet nere och ruvar med huvudet haha coolt sen sparkar han med bennen på mina stakare revben hahaha ONT ibland alltså .
    Ja, för att ha svullat så mycket som jag gjort emellanåt är jag förvånad att jag inte gått upp mer faktiskt.. Men jag har ju som sagt en hel del att ta av sedan innan.. *host*

Ja, jag tror också att min mage inte ser så stor ut bara för att jag är så "lång och bred", finns mycket plats att bre ut sig på för bebis, hihi.

Usch, hur lågt blodvärde har du då? Har alltid haft jättebra blodvärde, är glad att jag slipper ha lågt..

Ja, jag tycker inte att sparkarna gör ont så mycket ännu, däremot är det sanslöst obehagligt när den lill* träffar blåsan! Obestämd
  • Karttikeya
    linn78 skrev 2010-09-23 10:15:38 följande:
    Jag kan gå istället, jag ÄLSKAR tandläkarenSkrattande
    Lite udda bara.. xD Vad finns där att älska? Borrar och bananlack?
  • Karttikeya
    linn78 skrev 2010-09-23 10:22:24 följande:
    ja, jag vetSkäms men jag tycker faktiskt det är lite mysigt att ligga där och bli pillad i munnen. Däremot klarar jag inte av att bli tvättad i håret hos frissan, det killar så jag dör. Jag är nog lite konstig...Flört
    Bara litegrann.. Bli pillad i munnen är en sak, men när där ska till bedövningssprutor o grejer.. *burr* Har opererat in ett implantat och den tandläkaren var INTE SNÄLL! Tungan ute

Det som är så förbannat skönt.. Vilket påminner mig om att jag borde klippa mig.. Ska jag klippa mig ordentligt eller bara litegrann? Dessa val!!
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-09-23 10:24:40 följande:
    Deeet är juh nått som är så skönt

Jag tycker inte om tandläkaren mest för att det kostar så mycket
    frisktandvård! Tungan ute
  • Karttikeya

Alltså, jag borde verkligen inte säga något, men jag måste.. ludicrous, du verkar ha en "lite" sned kroppsuppfattning.. Förstår inte ens hur du kan tycka att du ser det minsta överviktig ut, du är ju hur fin som helst! Det är inte svårt att ta illa upp som tjockis.. Här sitter jag med ett BMI på 33 och är glad att jag inte ökat mer, så sitter du där med högst troligt långt kvar till överviktigt BMI och säger att du är fet.. Öppna ögonen!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)