December Bebis 2010 :)

Du är slapp i magmunnen! ^^ Sen så har allt flyttats uppåt, du får mindre plats för mat osv osv.

Du är slapp i magmunnen! ^^ Sen så har allt flyttats uppåt, du får mindre plats för mat osv osv.
HEJHå! Nu laddar vi inför en CACA!! (13.30-22, 6.45-15.15, 13.30-22, 6.45-15.15) Hurra! Ledig i helgen, då ska vi försöka få sålt min bil och snart så kanske vi hittar en ny också! ^^
Det var förresten halsbränna jag hade. En fruktansvärt smärtsam sådan. Idag har det så gott som släppt, men jag vågar inte släppa min goda (hm) meducin, så den får hänga med på praktiken.
Sedär, ett BM-besök till avklarat! ^^ Och alla värden ser bra ut, TSH vet jag inte ännu, men det känns som om jag kanske får öka dosen Levaxin ännu mer.
Blodtryck: 95/70, ganska lågt mot förra gången och för att vara en tjockis är det väl jättebra, hihi. Hade 120/75 sist gång.
Blodvärde: 130, så det har stigit lite från 125 som det var sist gång, är ju inte dåligt!
Blodsocker: 5,1
Hjärtljud: 145
SF-mått: 25
Vikt: +8 kg. (det kunde varit värre..)
Fick också veta att jag är B positiv, skönt att veta att man är positiv i alla fall 

Men SF-måttet håller sig på "normal"kurvan, så då ska man väl vara nöjd!

men jag tycker faktiskt det är lite mysigt att ligga där och bli pillad i munnen. Däremot klarar jag inte av att bli tvättad i håret hos frissan, det killar så jag dör. Jag är nog lite konstig...

Alltså, jag borde verkligen inte säga något, men jag måste.. ludicrous, du verkar ha en "lite" sned kroppsuppfattning.. Förstår inte ens hur du kan tycka att du ser det minsta överviktig ut, du är ju hur fin som helst! Det är inte svårt att ta illa upp som tjockis.. Här sitter jag med ett BMI på 33 och är glad att jag inte ökat mer, så sitter du där med högst troligt långt kvar till överviktigt BMI och säger att du är fet.. Öppna ögonen!