Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD skrev 2010-09-28 10:43:14 följande:
    förstår det, men det fixar du

är så avis på dej för att du fixar praktiken!!
    Man försöker ju.. Men det är jobbigt med skiftena kväll-dag.. Obestämd Och alla långa sträckor.. Och att stå stilla.. Haha.. *gnäll*

På lördag firar jag och Martin 2år tillsammans, men jag ska jobba kväll........ Så vi får väl mysa till det på fredag istället! Glad
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-09-28 11:17:07 följande:
    Jag äter kanelmandlar och håller på med repetitioner på datorn. Fasen vad det var skillnad haha! Ska ha min andra körlektion snart, har tre stycken idag!
    Hur går det med växlingen då? ^^

Oh jag minns den tiden.. Ljuva minnen.. Cool Haft mitt körkort i fyra år nu.
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-09-28 14:56:15 följande:
    Majorima: ja det går fint, tänker inte på det längre. Håller på med inledande tätort nu! Nåt jag förresten tycker är sjukt obehagligt är uppfång i backe, hua!
    Det kommer jag ihåg att jag tyckte också.. Men det är ju samma som med allt annat, när man kan det tänker man inte ens på att man gör det! Glad

Lycka till i morgon! Själv ska jag försöka sova jättegott så jag lyckas bra i morgon på min lilla examination.. Kommer väl tappa alla grejer, göra dom smutsiga, glömma fråga patienten om personnummer osv.. Cool

Nattinatti på er!
  • Karttikeya

Vecka 28 idag, vänta nu, jag hinner inte med!! SkrattandeSkrattande

Klinisk examination samt mittbedömning på praktiken idag då.. Håll tummarna att jag sköter mig och har skött mig så min handledare säger snälla saker om mig Tungan ute

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-09-29 10:44:03 följande:
    Majorima: lycka till! Du kommer klara det galant! :)
    Tack! Tja, det gjorde jag faktiskt. Är stolt över mig själv Tungan ute Men jösses vad jag är trött nu.. Laddade ur totalt efter mittbedömningen.. Fick många fina ord så jag är nöjd.. Nu är det bara helgen + två veckor kvar!! Sen skola i två veckor och sen praktik tre veckor till.. Hujeda mig.. Tungan ute
    Momalicious skrev 2010-09-29 10:48:49 följande:
    Min första körlektion idag gick superbra! Såå skönt! Har en dubbellektion kvar idag :) såvida inte bebis får för sig att komma förtidigt (vilket jag verkligen inte vill) så kommer jag ha körkort snart! Helt sjukt underbart! :D
    Woho! Nej inte kommer den förtidigt inte.. Det är du och jag och några till som kommer sitta här efter nyår och gnälla om att "kommer den inte snart.."
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-09-29 15:44:29 följande:
    Karttikeya skrev 2010-09-29 14:39:11 följande:
    Tack! Tja, det gjorde jag faktiskt. Är stolt över mig själv Tungan ute Men jösses vad jag är trött nu.. Laddade ur totalt efter mittbedömningen.. Fick många fina ord så jag är nöjd.. Nu är det bara helgen + två veckor kvar!! Sen skola i två veckor och sen praktik tre veckor till.. Hujeda mig.. Tungan ute

Woho! Nej inte kommer den förtidigt inte.. Det är du och jag och några till som kommer sitta här efter nyår och gnälla om att "kommer den inte snart.."
    Herregud, kommer du orka det???
    Ja, det är mitt mål. Men går det inte är det ju bara att avbryta.. Glad Är inom psykiatrin och jag har hört att man sitter en hel del där.. Så jag får lita på det och hoppas det blir en chill praktik Flört Lite extra snälla får dom ju vara också när man är stor o tjock! Hihi.

Blir inte tröttheten värre än nu ska jag klara det.. Kommer få vara på "hemmaplan", alltså Kungälv, så då slipper man ju de långa resorna och så.
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-09-30 11:06:48 följande:
    Usch jag är så arg! Först vaknar jag vid 3 i natt av att sambon skriker i sömnen. Blir såklart vettskrämd och kan inte somna om förrän det är dags att gå upp. Sen har en kattunge kissat och bajsat på golvet så jag får ta itu med det. Sen är det seriekrock påväg till körskolan vilket gör att jag missar 20 minuter på min första lektion. Nu fick jag reda på att jag ska köra med en lärare nästa lektion som jag inte ens gillar. Sen ska min sambo hjälpa en kompis att flytta ikväll vilket förmodligen kommer innebära att vi knappt ses! Är gråtfärdig! Jag hatar såna här dagar när allt går åt helvete :(
    Låter som om det bara kan bli BÄTTRE då! *piggar upp* Du får hitta på något mysigt själv. Kanske se någon fånig serie från förr eller pyssla med något skojjigt?

Jag ska inte säga något, är väldigt beroende av att vara med min karl, gärna hela tiden..

Hoppas att din nästa lektion går bra även om du inte gillar läraren. Vi kanske ser varandra nere i Kungälv, ska snart iväg och hämta min bok som kom igår ^^
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-09-30 11:28:04 följande:
    Majorima: tack för peppen! Ja, det känns som det ska mycket till för att det ska bli sämre. Vet inte vad som hänt det senaste men är typ beroende av sambon som ett barn av sin mamma. Vill bara vara med honom hela tiden och jag blir typ ledsen när han åker till jobbet. Att man ska bli så känslig som gravid alltså. Hehe hoppas du ser mig då, jag kommer vara för upptagen med att titta på vägen ;)

Hihi, jag spanar varje gång jag ser en "bossebil" ^^ Jag känner likadant.. När jag är ledig som idag så bara längtar jag o väntar tills Martin ska komma hem igen.. Tungan ute 

Borde städa och tvätta o greja idag, men jag ORKAR INTE... Cool Så får bara bli att tanka bilen och hämta boken, sen ska jag nog inte göra något.. Kanske att jag slänger in en tvätt i tvättmaskinen.. Flört

• Karttikeya

Jag kommer inte iväääg... *seeeg* Är så myysigt att sitta här och dega... Tungan ute Bebisen sparkar mig hårt nu! Hela magen hoppar och det ser minst sagt komiskt ut. Skrattande

Svar på tråden December Bebis 2010 :)