December Bebis 2010 :)
En lite pinsam fråga men.. behöver man badbyxor utanpå badblöjan på dom små i badhuset?
En lite pinsam fråga men.. behöver man badbyxor utanpå badblöjan på dom små i badhuset?
ok, ja vi ska börja på babysim, så badblöja får han ju ha, o kanske badshorts med då :)
Ja asså man e ju helt grön på de här.. fniss.. vet ju inte skillnaden på badblöja och badbxor för bebisar.. ha ha!
ja ja de ska nog ordna sig. Emil åt förresten kycklinggrytan idag, med ganska god aptit
hmm.. de e gnälligt här med.. vill inte sova för natten och äter dåligt, men ingen feber eller så, pigg för övrigt.. e nog en fas, eller tänder, han har varit lös i magen i 2 veckor nu..
undrar med om tempen i örat? ska man lägga till där?
Nej inga tänder här heller
Hur gör ni när dom krånglar med maten? Äter bara lite, halva portioner? Ger ni ersättning eller välling då? Det gör jag så jag vet att han får i sig näring o vätska i allafall.. vet inte om de är så bra egentligen då han behöver lära sig äta större bitar med. Får han för stora bitar så klöks han...
Ja de e ju de.. man slänger mycket mat. En del äter jag upp, men man vet ju aldrig om och hur mycket det äts
Idag har vi varit o hälsat på dagiset som han ska gå på. Verkar bra
som vilket dagis som helst egentligen. Min bebis börjar bli stor.. jag har barn som ska börja på dagis.. hur gick det till?????
Min lille fis sov till 8.15
har aldrig hänt innan! vid 6 tiden är han piggelin så då e de bara till att stiga upp
inte alls van vis sovmorgon