December Bebis 2010 :)
Jag inser verkligen nu vilken tur vi haft att efter 3 månader fått sova hela nätterna utan att behöva vakna och ge mat, trodde det var så för de flesta men det verkar faktist vara precis tvärtom!
Jag inser verkligen nu vilken tur vi haft att efter 3 månader fått sova hela nätterna utan att behöva vakna och ge mat, trodde det var så för de flesta men det verkar faktist vara precis tvärtom!
Hur länge håller maten när nu kör storkok?? Fryser ni in eller hur gör ni??
Min son har precis kommit på att man kan ändra röstläge och skriker bara för skrikandets skull:(, han är alltså inte upprörd. Försöket be han att inte skrika men han bara Skrattar åt mig då och jag försöker att se allvarlig ut men det hjälper inte alls:).
Vad gör man, tjuter era små med??
2 barnsmamma: beklagar :(, styrkekramar

En sàn dàr bàrsele har jag och jag fàr jàtte ont i ryggen av den och Oliver vàger bara 6250. Men kan ev ocksà bero pà att jag inte fàr den i ràtt hòjd i ryggen dà jag har sà stora bròst.
Cissi: nej min är fortf minst, 5 mån kontrollen, 5,9 kg 62 lång, nu 6250 och är 5 mån och 3 ve nu.
Vägde dock 1760 vid födseln och var 42,5 lång.
I ve 33+1....ja alla tycker han är så lång men det beror ju på att vi bor i Italien också, här ät alla bebisar korta haha. Min sambo är italienare och kort (1,72)men jag är 1,76 så han brås nog på mig. :) i hope.