Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

innan skulle det stå

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Skål på er alla nu dricker jag en kall cola och äter min Lunch

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-05-25 13:07:31 följande:
    Nu har jag städat färdigt!Dax för lunch innan plugg!
    HAHA dags att städa här då
  • 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-05-25 14:24:13 följande:
    Usch, idag är en riktigt dålig dag. Känner mig slut och less både fysiskt och psykiskt. Sitter och ältar min övervikt och hur värdelös jag är, att jag inte förtjänar all lycka jag har i mitt liv. När barnet är fött är det jag som går till en dietist eller liknande, måste nog inse att jag inte klarar detta själv.
    Gumman så ÄR DU INTE ENSAM jag finns hos dig då jag ska jag MÅSTE ner jag med!!
  • 3 barns mamma84

Juste måste berätta jag är glad över min man han ringde idag och körkortet gick igenom det han önskade sig
    Soc betallade 13,200kr till körskolan idag idag ska han skriva in sig och börja köra ca om 1 vecka

• 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-05-25 15:13:18 följande:
    Man känner sig smått maktlös när man inte får "banta" nu, det är det enda som fungerat innan. Har pendlat som en tok på 2 år nu.. Alla ord om "hur duktig jag är" och "som jag kämpat" ekar elakt i mitt huvud och påminner mig om att jag gått upp alla kilon igen.. Det går inte en sekund utan att jag har dåligt samvete över hur jag ser ut eller vad jag stoppar i mig. Dagar som denna äter det upp mig (ironiskt nog) och gör mig så här ledsen.. Vill bara vira in min feta lekamen i ett lakan och gömma mig för alla blickar som jag inbillar mig stirrar på mig i förakt.Ja ni hör, jag är ett vrak. Tack för dina varma ord!
    Det är ju så man tänker men du ska tänka pos nu du e gravid du har ett litet liv som växer inne i dig som du redan uppfostrar och matar och ger kärlek till {#lang_emotions_heart}du kommer gå ner några kilon som vi alla men när bebisen har kommit så är det bara ta baby gympa med dig och bebisen och träna och må toppen igen
  • 3 barns mamma84
    MalakiW skrev 2010-05-25 20:14:04 följande:
    Tack! Jag hoppas att det blir hyfsat snart.. Kanske kan jag få vara "gäst" här fast jag har fel BF? kram!
    Du är igen gäst du är en av oss spelar ingen roll att bebisen kommer 2011 och vi 2010 du ÄR och kommer att BLI en av oss för alltid!!
  • 3 barns mamma84

Hur är det med era förstoppningar ? har det blivit bättre ? jag är i vecka 12 imon och jag har det jätte bar nu jag går på toan nästan varje o varanan dag var tredje dag utan problem

• 3 barns mamma84
    MalakiW skrev 2010-05-25 20:22:09 följande:
    Hej vännen,visst är det så! Har redan fått ett ganska okänsligt mail från en vän som känner till vad som hänt.. Hon bara pratar på om deras barn och om hur härligt det är med barn utan att nämna ngt om vad som hänt. Igår när jag skulle ringa BM och avboka tider blev jag nästan avbruten mitt i samtalet för att hon inte hade tid längre..Allt jag sa besvarade hon bara med "förstår inte varför du berättar det för mig" och "jag kan inte säga ngt som gör det bra". Okänslig idiot.Vi har precis som er försökt väldigt länge och precis som er hade vi också fått tid hos infertilitetskliniken nu i maj och precis som er blev jag gravid nu i mars. Du kan ana hur glad jag var när jag ringde dit i mars och skulle avboka alla besök? Nu igår blev jag tvungen att ringa och be om få komma i alla fall. Känns surt, men skönt att det gick att ordna.Nä nu ska vi försöka ägna sommaren till att resa och göra ngt kul som ger energi och som gör att man kan gå vidare.Håller med om att psyket är viktigt för att kunna gå vidare.. Idag har det gått hyfsat med skådespeleriet på jobbet, men de tycker ändå att jag ser konstig ut.. (de vet inget på jobbet).kramar i mängder och tack för stödet!
    Säger bara fy fan för bm att hon var så jävla kall mot dig fy fan alltså
    ''skriker av iska''
    Njut av sommaren gumman och njut av sängen oxå
  • 3 barns mamma84
    MalakiW skrev 2010-05-25 20:45:44 följande:
    Du är för go käraste 2 barnsmamma84! Det konstiga är att jag sen fick dåligt samvete för att jag blev arg på henne för att hon var en okänslig idiot.. så jag ringde upp hennes tfnsvarare och bad nästan om ursäkt och då ringde hon upp ca 2 timmar senare och kunde då lite hålla med om att hon varit otrevlig. Men det satt långt inne för henne. Jag har ju tyckt att hon var kass innan och detta gör ju inte att jag är sugen på att gå till henne igen.. I morgon måste jag påbörja den medicinska misshandelsbehandlingen..På jobbet heter det att jag ska till tandläkaren. Låt mig nu bara få kraft att klara detta i  morgon. På fredag ska jag ligga inne hela dagen för att det ska sätta igång..kramar i miljarders biljarder!
    Mitt hjärta gråter när jag läser vad du nu kommer få gå igenom gumman{#lang_emotions_cry}På fredag är det värsta den men också det lättaste dagen då du vet att allt är borta{#lang_emotions_cry}
    Men detta kommer att kännas hårt för dig.
    Finns det någon som kommer att vara med dig vännen ?
    Jag lovar att jag kommer att tänka på dig du ska veta att vi alla är hos dig och vi delar din sorg med varandra

Min hjärta är för dig
    {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden December Bebis 2010 :)