December Bebis 2010 :)
MalakiW skrev 2010-05-25 20:55:14 följande:
hej vännen,Jo fredag är den värsta dagen.. Varje natt drömmer jag hemska mardrömmar om allt och i natt drömde jag att barnet egentligen levde.. hemskt att vakna upp från den drömmen. Nä tyvärr får jag klara detta själv. Min man är på tjänsteresa i Stockholm hela veckan och min vän (som är den enda som vet och som skrev det där mailet) känns inte riktigt som någon jag vill ha med mig nu.Tack för dina tankar - tror precis som dig att denna vecka är den värsta.kramar!Får du ta tabletter som (abort) eller blir du skrappad i vaginan eller blir du igångsatt och föder ut ?
Har du läst något om just detta och har du gått igenom detta otecka innan ?
Förlåt om jag frågar gumman men om du läser mer om just vad som kommer att hända på Fredagen då kan du lite mer koppla av.
Men innan du gör detta du ska göra be om Vul det kan vara så att dom har fel och lillen lever men det är ingen som vet.
Något som inte hör till men berättar iaf.
Det var så att det var en flicka som ville göra vul och bm sa att barnet var dött hon bads att göra abort (piller) och hon vägrade tro att det var sant och åkte till ett annat stället och barnet levde.
En annan flicka ville göra abort men när hon väl skulle göra abort så vissade det sig att bebisen levde iaf och barnet föddes efer 40 veckor och bodde jätte fint.
Så innan du gör något be om vul lita på mig du mår bättre då och vet med 100% sanningen.
Jag skulle bli skrappad men jag VISSTE att allt hade kommit ut med MA själv men dom ville jag skulle bli skrapad.
Jag vägrade och bad om VUL och ja allt var borta och jag slapp bli skrappad.