December Bebis 2010 :)
Sablans tänder diarr'e och feber
Sablans tänder diarr'e och feber
Som jag skrev så är ärmarna korta men benen lång + magen i stl 74 stl 80 är ärmarna kort/långa magen trång + halsen och axlarna och fötterna kortlånga .. det som passar och är stort är stl 86 då finns det plats på honom.
Då har jag från P.o.p till Hm plagg
Precis någonstans där i mellan men 80 har inte samma mått i allt tråkigt nog.
Deli: Mina barn har alltid varit stora när det gäller kläder och kroppen. Elias följer sin lilla härliga kurva som ligger på övrekurvan och han längd och vikt är som det ska vara. han är inte överdriven men han mår bra. Kläder är olika och det vet du ju själv ![]()
Feber kommer av imunförsvar och infektion sen kan små bebisar få feber och det behöver inte betyda något utan feber kommer när den själv vill. Elias hade för några dagar sen 38,0 och den varade bara någon timme ..
Själv märkte jag att min kropp inte var som den brukar vara utan var helt (J*vla) om i hela kroppen tillslut kunde jag inte gå mer utan hade jätte ont i benen och grät för jag hade det så dåligt. tempen vissade bara 37,5 och då låg jag under tecket och frös men var jätte varmt och somnade till många ggr. sen vissade tempen 37,8 och jag mår så illa kroppen värkte hade ont i huvet om i magen (tjej magen) har likom förstoppning och inte varit på toan i minst 1 vecka
ont i ryggen och trött. efter en stund ökar febern till 38,9 och jag mår så illa så jag bara vill spy och somnade till på soffan när sambon gick i säng. Idag är det samma sak tempen vissar 37,6 medans jag ligger i sängen och fryser och fryser och har ont över allt ![]()
Bebisarna hade diabetes och dog en efter förlossningen och en efter veckor/månad om jag inte mins fel .. läste det för ett tag sen.
Så nu har 2 dagars febern lämnat min kropp på kvällen hade jag 38,0 och nu mår jag mkt bättre hoppas det bara stännar såhär med så den inte kommer tillbaks. Här ösregnar det ner det är som någon öppnat vattenkranen uppe i himlen så allt vatten bara forsar ner. Imorgon firar danmark midsommar också ![]()
Sötnosen
du har vi likadana soffor
?? har du en soffa som är en hörnsoffa + stor soffkudde till ? som bord typ

Linn: STORT GRATTIS är avis men ändå inte. jag var ju gravid men fick ma i år så men jag är lättad men känner smärta och sårg såklart
men stort grattis ska ni ha ![]()
Igår såg jag i Amadeus babybok att Amadeus var 8 månader och hade 6 st tänder redan då
medans Elias bara ha 2 st och är 6 mån ![]()