Har aldrig i hela mitt liv läst böcker om barnens utveckligar tycker det är fel på sätt och viss. Jag vet bara hur mina barns utvecklar är då jag har mellan rum på barnen och 3 st.
Jag har inte koll på något jag vet bara att elias har det bra
och är en glad pojk. Idag har han skrattat HELA dagen haha hade en socker bomp
jo han fick smaka 2 teskedar tårta idag *fnissar* så han har bara skrattat och varit så glad att vi tyckte att det var nog dags att busa av honom så han skulle bli trött
men näh haha där låg han i sin säg och garvade rumpan av sig typ 
Ebba förjar skolan i höst med 1 augusti redan och Amadeus dagiset också STORA stegen herregud !! man ska ta vara på varända dag !! 
delifi2 skrev 2011-06-28 20:01:38 följande:
Ni som läser mycket böcker om barns utveckling osv, måste bara fråga vrf ni gör det?
Menar inget illa eller så, men personligen tycker jag det är så onödigt, ens barn växer upp iaf och även om man inte tänker på det så finns det i det undermedvetna att nu är h*n så gammal så nu ska h*n klara det, göra det osv.
Å så blir man orolig vrf mitt barn inte klarar det när alla andras gör det.
Den här småbarnstiden frå man aldrig igen, tro mig. Rätt var det är så tar de studenten, för det går sjukt snabbt.
Hade en student föra året och nästa år är det andra tjejens tur, Elliot börjar i 1:an till hösten och ser man på kort och så fattar jag inte var den lilla killen har tagit vägen.
Njut av den här tiden för snart börjar de på dagis och man börjar jobba och man hänger inte med lika mycket hur de utvecklas.
Jag har aldrig njutit så mycket av Olivia som jag har gjord med de andra och jag njuter verkligen, vet inte om det kan bero på att hon är mitt sista barn
Jag har aldrig hållit reda på vilka utvecklingsfaser dom är förutom vid 3 månader då de börjar bli mer hungriga, men det märktes så tydligt med alla 5.