Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

AnneliY skrev 2010-05-27 11:37:26 följande:
    Ang amning,min son skrek bara rakt in i min armhåla och vägrade ammas... var jätte jobbigt och vi hade verkligen problem med detta som gjorde att jag kände mig otillräcklig osv...BB personalen lät oss bara tillmata på sked/kopp också så varje matnings tillfälle tog typ en timme och var hemskt!! denna gången tänker jag ge det några försök med amningen men funkar det inte blir det flaskan direkt!!!!!Ringo....tycker jag var helt fruktansvärt namn!!! Bingo å Ringo....nääää fy!!!VUL om 2,5 timmar och inskrivning!!
    kl 12.30 är din dag  allt kommer gå bra då vännen
    ja försök med ammningen men om det inte går så går det inte.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-05-27 12:37:10 följande:
    Undersköterska, vill bli sjuksköterska egentligen men började med uska & se vart det leder mej
    Hehe samma här vill bli barnmorska
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-05-27 12:57:20 följande:
    Ja bara piffa tillbaka en lite Ja, nått sånt kanske, vill testa att jobba med barn iaf...vill testa så mycket
    Man kanske skulle bli barnmorka iaf så blipper man bli sugen haha när man kommer hem efter jobbet när man sätt så många bebisar bara tänka på att det är dina små barn du hjälp föda fram
  • 3 barns mamma84
    Emelle skrev 2010-05-27 13:18:35 följande:
    Ingen fara, jag kan svara... Jag betalade  nästan 50 000:- för mina.Gjorde lyft och förstoring. Är jättenöjd med resultatet och tycker verkligen det var värt varenda krona.Har alltid haft relativt stor byst som jag avrit nöjd med, men efter tre kiddos var dom inte längre sitt forna jag Hoppas nu bara att graviditeten inte förstör dom för mycket så man får göra om det igen... Hade ju som sagt bestämt mig för att jag  "bara" skulle ha tre och att jag skulle fixa till mig då jag var klar med bebisar och amning, tji fick jag
    50 000 oj jädrans haha dyrare än att ha barn hahaha men jag förstår dig en kvinna vill se ut som en kvinna och inte en gammal äpple som ligger och rutnar.
    Men var fassen ska man få tag på 50 000 kronor haha OMÖJLIGT!!!
  • 3 barns mamma84
    AnneliY skrev 2010-05-27 18:18:45 följande:
    Hejsan allihopa,inskrivning oc UL gick jätte bra!!! Jag är i v.9+4 precis som jag misstänkte,bebisen var pigg och alert och rörde sig ovanligt mkt för att vara så tidigt... 28mm...hahah liten fis det där Hur som helst så fattar man nu iaf att det är på riktigt!BF blir 26/12 !!!! Jag är graviiiiiid!!!!!
    Grattis vännen till en sprattlig bebis i magen haha roligt att se jag har själv bara 12 dagar tills jag ser min lilla bebbe på Rul BARA 12 dagar kvar haha

Ja men hoppas det blir innan kanske 24 dec och inte 26:e
  • 3 barns mamma84
    Majmamman:
    Nu har jag läst och ''pustar ut'' haha hoppas du slipper illamåendet och skönt att du nu inser att du är gravid jag tror vi alla fortfarande tänker (herregud e vi gravid) haha jag tänkte på det idag och bara blev så glad av längtan.
    Jag vill ju ha min julklapp tidigt igår haha
    Hoppas din ammning med nästa blir bättre och du får mer mjölk så det räker över till pump flaskor med
    Tre barn är det allt haha skoja Är det bara jag som vill ha 5 ST!!!

Mala:
    Tänker på dig vännen♥
  • 3 barns mamma84

Har lagt in gammla bild på magen i vecka 11 och en NY bild i vecka 12 ser nu något storlek ??
    Jag tror jag ser men att den blir spetsigare eller rundare :-/ hmm
    Finns blad mag bilder

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-05-27 21:19:03 följande:
    Äsch då tycker jag dom får lägga in ett extra tillväxt UL i v 18 istället. Sen varierar det ju lite i landet med. En kompis till mig som bor i GBG hade RUL i v 15. Apropå tuttar så kan jag meddela att jag ska faktiskt också fixa dom när barnafödandet är färdigt. Fick en hormonrubbning för ett par år sedan som gjorde att jag ökade 18 kilo på ca 5 veckor utan att äta annorlunda. Det gjorde att mina fina små b-kupor växte till fula, hängiga e/f-kupor. Nu är jag nere på D-kupa men dom är ju inte vackra precis. Fick även en del tunna bristningar men dom syns bara om man anstränger sig nu, vilket är skönt. Är ju inte skitläckert att ha lilarandiga tuttar direkt
    Ok jag bor i danmark och har i vecka 14 ja om 12 dagar
  • 3 barns mamma84

{#lang_emotions_heart}MalakiW{#lang_emotions_heart}
    Vi alla i denna tråd tänker på dig just nu

Ja nu e jag vaken sambon vaknade klockan 07.00 och åkte iväg till bilskolan han ska ju köra för första gången idag{#lang_emotions_tongue_out}hoppas alla från trafiken håller sig hemma idag Haha skoja får inte vara dum nu hehe ''bara liiiite''

Själv försöker jag nå läkaren nu fick jag tid  11.10 han haltar det började han göra det i söndags och igår såg jag att han gjorde det mer o mer och nu på morgonen med.
    Han har inte ont eller ja han är 1½år och han säger ju inte aj precis till det men bättre att kolla upp då jag vill vara en bra mamma till honom.
    Han går ju in med båda fötterna oxå så ifall det skulle vara det eller något annat.
    Han går inte så helt in men ni vet ibland svänger fötterna till

Sen skulle jag säga oxå godmorgon till er alla

• 3 barns mamma84
    Utomlands skrev 2010-05-28 08:35:57 följande:
    Go morron!:) Tack!!! Och Grattis själv. Som du sa alla ska vi bli mammis!!! Va hemma hos en kompis hela dagen igar som ar en  manders som grater HELA tiden, ah! Jag blev nästan rädd. Ha ha ha... Peppar peppar ta i trä!!!
    Skarattar hahaha 'peppar peppar ta i trä så hoppas jag att man slipper detta haha
    Ja vi alla kommer att bli mammisar till 2010 men det är ju så lång tid till ju {#lang_emotions_cool}
Svar på tråden December Bebis 2010 :)