Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

iiiiiiih jag har värdens sötaste lilla (anonyma bebis) i magen hihihi
    Bf ja den blev 22 dec !!! och så fick vi 2 söta jätte tydliga bilder från våran  anonyma bebis oxå

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Minifer skrev 2010-06-08 16:45:59 följande:
    oooh grattis! Blev ni flyttade något? Skiljer bara två dagar mellan oss! (än så länge får se vad de säger imorgon, haha)
    Ja haha jag och läkaren hade sagt 14-15 dec men det var istället 22 dec
    ååh hoppas vi har samma dag hahaha lycka till imon
  • 3 barns mamma84

Dags att springa in till bild tråden för nu kommer BILDERNA

• 3 barns mamma84
    Minifer skrev 2010-06-08 21:23:56 följande:
    Jag äter gröna äpplen för att hålla magen igång =) (sen kan jag inte käka vad jag vill heller pga av min dumma diabetes =( Annars hade jag levt på gräddbakelser, mutter)
    Gräddbakelser jora jag förstår men inte vara mutter hihi du går inte upp i vikt men det gör jag
    Men du går upp i vikt för en god sak du e gravid och nyttig av dig hihi jag o nyttig o gravid

Jag äter allt är sugen på allt haha sjukt!!
  • 3 barns mamma84
    linasmama skrev 2010-06-08 21:16:34 följande:
    Min mage är helt knäpp också, jag klarar inte av att äta något alls knappt längre. Idag har jag fått i mig 3 mackor och en pytte liten portion mat. Jag får ont i magen om jag äter, alltså uppe vid magsäcken. Tvingad i mig maten nyss och nu har jag jätte ont på en fläck typ två cm höger om naveln. Igår kunde jag inte  heller äta. Jag mår illa men det har jag ju gjort i 10 veckor nu och har kunnat äta hela tiden tills igår. 

Jag är laktosintollerant men jag är jätte noga med att inte få i mig laktos alls så kan inte vara därför. 

2barns mamma: Vad skönt att allt såg bra ut  

Stoce: jag ville också köpa en vagn nu men vi ska vänta tills efter RUL för säkerhetens skull. Vi har ju inte fått se bebisen än. 
    Du ska bara veta hur rädd jag VAR!!
    Kommer till sjukhuset hjärtat i halsgropen och tårarna kommer rinnande DIREKT när jag och sambon kommer till rummet.
    Barnmorskan mer mig ligga mig på ''sängen'' och jag känner bara tårarna rinner ner från kinden.
    Sen sätter hon igång gelen på magen och så ser jag bebisen sen blev jag lycklig och rårarna för räddsla försvan till glädje tårar

ÅÅh när har du tid till Ul ?

Vi tittade på vagnar idag vi med sen har vi hittat sängen vi vill ha en vagga
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-06-08 21:56:37 följande:
    ja jag äter konstant, men på kvällarna är jag sugen på nått litet enkelt men vet inte vad...
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
    *Skrattar*
    Jag e bara sugen på änkelt och lätt som vatten melon och hunong melon
    Det kommer o går..
    Sugen på godis har försvunnit ..
    Så det är som vanligt när jag inte var gravid.
    Äter bara frukost och middag..

Idag ingen frukost utan vi 11-12 åt vi macdonnals efter bebis besöket i magen
    Det var super GOTT!!
  • 3 barns mamma84
    MajMamman08 skrev 2010-06-08 22:04:05 följande:

Ni som berättat på ert jobb att ni ska ha barn??
    Hur berättade ni? Hur gick ni tillväga?
    E skit nervös inför o behöva berätta på mitt jobb,lixom hur säger man?? hehe!

Alla på min jobb vet utan cheffen haha till henne VÅGAR jag inte berätta till försöker alltid undvika henne med vissa magen

Men alla fick reda på i vecka 6-7 då jag inte rökte längre
  • 3 barns mamma84
    linasmama skrev 2010-06-08 22:03:59 följande:
    Jag förstår det, då får man ju se att allt är som det ska.. eller förhoppningsvis. Kommer nog också bli jätte nervös när det väl är dax Som jag längtar.
    Jag har inte fått någon tid än Jag väntar fortfarande på det. Ska få komma i början av Juli nångång. Får jag inte något brev den här veckan så ringer jag nog och tjatar lite
    Du ska se till att du får den om ingen brev kommer.
    Hihi ringa o påminna lite skadar ingen
    Du ska se att allt kommer gå bra.
    Har du haft ma/mf innan ?
  • 3 barns mamma84

Gissa kön *** December bebis ***
    Skaffade en tråd till oss när vi ändå har bild tråd så varför inte kön gissning hihihi

Om någon letar upp jag kan inte kopiera men jag puffar upp den så hittar ni den

Majmamman:
    Nej jag berättade inte utan när dom frågade mig varför jag inte gick ut för att röka så sa jag hmm jag har slutata haha ja då sa dom ÄR DU GRAVID ?? Hmm ja det e jag svarade jag och skrattade haha

Ha cheffen hmm det finns idioter och jätte snälla cheffer man vill bara få dem att förstå en.
    Hihi du kan inte dra in magen du e ju gravid och ja det syns

• 3 barns mamma84
    linasmama skrev 2010-06-08 22:22:55 följande:
    hehe, nej det var så jag tänkte också, man väntar ju på helspänn tills man sett den lill*. var tre veckor sen idag jag var på inskrivning så jag borde ju få en tid snart tycker jag..
    Jag har haft 4 st mf men har aldrig behövt skrapas eller så, alla har blivit pga att jag använt preventinmedel och blev gravid iaf och inte märkte förrän det var för sent.  
    Då SKA du få en tid!!!
    Ring
Svar på tråden December Bebis 2010 :)