December Bebis 2010 :)
Nalllie- är beräknad till första januari :) välkommen
Nalllie- är beräknad till första januari :) välkommen
Går inte upp o kissar oftast , men hungrig är jag såfort jag vaknar!
Yeeey, sitter på akuten.. Pratade med min pappa som e läkare ang min fot. In med dig sa han bara, måste få behandling direkt! Kan vara rosfeber ( fast han använda såklart det latinska ordet jag inte kommer ihåg men som somvanligt låter livsfarligt..)
Moma- jag vet många som får fruktansvärd huvudvärk av järnbrist! Tar du järntillskott?
Jo visst hade jag fått en rejäl infektionoch rosfeber, dock hade inte febern hunnit bryta ut som tur var:) ONT gör det som in i hela helvete och jag föder hellre allas barn här, än har denna smärta.. Fick antibiotika och hoppas på att det inte går över till blodförgiftning!!
Har varit utan internet, Så handikappad man känner sig! Fick något nytt att oroa sig för igår ! Har ju varit orolig att sambon ska sitta fast i snön flera mil härifrån och inte komma in, men igår försvann teckningen hos 3 och då får jag inte ens tag på honom! O min back-up har också 3 så faaaan om det skulle vara nere när det e dags!
Idag är det dags för MVC besök :)
Nu har jag varit hos BM :)
V 35+5
Blodtryck: 110/65
Bebis hjärta: 130
Bebis ligger låååångt ner med huvudet och nästan fixerat :)
SF-mått: 32 cm
Måttet var inte riktigt tillräckligt o hon tyckte bebis kändes liten så på onsdag blir det TUL.
Just det, + 12 kg..
Att röra sig underlättar läkningen pga att du bibehåller en god cirkulation och högläge vid vila gör att du minskar svullnad och rodnad, i princip. Sen ska du ju inte springa runt som en yr höna, men att bli helt sängliggande rekommenderar inte jag, eller någon annan hoppas jag!